BM BGŻ rekomenduje "neutralnie" dla 4fun Media i "sprzedaj" dla Kino Polska
19.11. Warszawa (PAP) - Analitycy BM BGŻ, w raporcie z 15 listopada, wydali rekomendację "neutralnie" z ceną docelową 19,84 zł dla 4fun Media oraz "sprzedaj" z ceną docelową 23,15...
19.11.2013 | aktual.: 19.11.2013 10:08
19.11. Warszawa (PAP) - Analitycy BM BGŻ, w raporcie z 15 listopada, wydali rekomendację "neutralnie" z ceną docelową 19,84 zł dla 4fun Media oraz "sprzedaj" z ceną docelową 23,15 zł dla Kino Polska.
Raport został wydany przy cenie 18,2 zł za akcję 4fun Media i 26,87 zł za akcję Kino Polska.
"W naszej ocenie, najbliższe trzy kwartały mogą okazać się trudne dla grupy 4fun Media. Po pierwsze, spadki oglądalności będą miały negatywny wpływ na sprzedaż reklam, o czym przekonaliśmy się po wynikach za II kw. 2013 r. (...) Największym zmartwieniem grupy medialnej jest wejście konkurencyjnych kanałów (EskaTV, PoloTV) do oferty Cyfrowego Polsatu, co ogranicza możliwości rozszerzenia zasięgu technicznego i wzrostów oglądalności" - napisano w raporcie.
Mimo to, uważamy że akcje spółki charakteryzuje nieznaczne niedoszacowanie w porównaniu do wyliczonej przez nas wartości godziwej. Atrakcyjność spółki podnosi chęć wypłaty dywidendy, która naszym zdaniem może stanowić w przyszłym roku nawet 5,7 proc. obecnej ceny akcji" - dodano.
Zdaniem analityków BM BGŻ, wyniki Kino Polska w okresie X-XII mogą okazać się gorsze rok do roku.
"W przypadku Kino Polska, podobnie jak w III kw., wyniki za okres październik-grudzień mogą okazać się gorsze niż rok wcześniej. Odpływ klientów platformy nc+ w ujęciu rdr w dalszym ciągu będzie ciążył na przychodach z emisji, które według nas obniżą się rdr o ok. 7 proc." - napisano w raporcie.
"Choć w naszych prognozach zakładamy utrzymanie się sprzedaży reklam na niezmienionym poziomie, istnieje znaczące ryzyko dalszych spadków, które pociąga za sobą obniżka oglądalności w grupie wiekowej 16-49" - dodano.
Prognozy analityków BM BGŻ dla 4fun Media na 2013 rok zakładają, że spółka wypracuje w tym okresie 33,4 mln zł przychodów ze sprzedaży, 12,1 mln zł zysku EBITDA, 8,7 mln zł zysku EBIT oraz 7,2 mln zł zysku netto.
Z kolei prognozy analityków BM BGŻ dla Kino Polska na 2013 rok zakładają wypracowanie 24,6 mln zł zysku EBITDA, 17,2 mln zł zysku EBIT oraz 15,1 mln zł zysku netto. (PAP)
kam/ ana/