Trwa ładowanie...
d3m5rvy

BMP AG objął 25,4 proc. udziałów w Instream Media

07.09. Warszawa (PAP) - BMP Media Investors AG objął w ramach podwyższenia kapitału 25,4-proc. udział w sieci reklamy in-video, Instream Media - poinformował BMP Media Investors w...

d3m5rvy
d3m5rvy

07.09. Warszawa (PAP) - BMP Media Investors AG objął w ramach podwyższenia kapitału 25,4-proc. udział w sieci reklamy in-video, Instream Media - poinformował BMP Media Investors w środowym komunikacie.

"Razem z założycielami spółki, z którymi współpracujemy przy innych projektach inwestycyjnych już od lat, chcemy rozwijać wiodącą pod względem jakości ofertę reklamy w formacie ruchomych obrazów i oczekujemy bardzo dynamicznego wzrostu w tym stosunkowo młodym segmencie rynku" - powiedział, cytowany w komunikacie, Jens Spyrka, członek zarządu BMP Media Investors.

Tomasz Teodorczyk, co-founder Instream Media dodał, że spółka chce się skupić przede wszystkim na rozwoju sił sprzedaży, a także afiliacji polskich wydawców treści video.

Instream Media jest czternastą inwestycją BMP Media Investors w Polsce. Do tej pory spółka ta zainwestowała w takie podmioty, jak K2 Internet, Pomocni, Bankier, IDS, Nokaut, SklepyFirmowe i ACR.

Instream Media oferuje powierzchnię reklamową międzynarodowych wydawców koncentrując się na generowanym z Polski ruchu. Spółka obsługuje zarówno kampanie video, jak i kampanie z wykorzystaniem formatów display'owych dla polskich i międzynarodowych brandów. (PAP)

jow/ asa/

d3m5rvy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3m5rvy