BZ WBK wprowadzi nowe rozwiązania bankowości mobilnej. Liczy na kilkaset tys.nowych klientów

Po bankowości internetowej, celem Banku Zachodniego WBK stają się smartfony i tablety. W ciągu najbliższych miesięcy bank zamierza zaprezentować nowe rozwiązania bankowości mobilnej, które mają przyciągnąć – jak podkreśla prezes banku – setki tysięcy nowych klientów.

BZ WBK wprowadzi nowe rozwiązania bankowości mobilnej. Liczy na kilkaset tys.nowych klientów
Źródło zdjęć: © WP.PL

16.04.2013 09:53

Na jesień BZ WBK zapowiada odsłonę nowych usług dla użytkowników smartfonów i tabletów. Na szczegóły trzeba poczekać, ponieważ trwają jeszcze nad nimi prace.

– Coraz bardziej kładziemy nacisk na to, jak będzie wyglądała bankowość przyszłości. Już nie tylko na tą internetową, ale też mobilną – informuje Mateusz Morawiecki, prezes Banku Zachodniego WBK. – Chcemy rozwijać mocno całą funkcjonalność bankowości mobilnej. To jest też kolejna rzecz, o której na pewno będzie głośno w kontekście BZ WBK.

Już dziś bank udostępnia swoim klientom aplikację bankowości mobilnej BZWBK24 mobile na pięć najpopularniejszych platform: Android, BlackBerry, iPhone, Symbian oraz Windows Mobile. Jak zapewnia prezes, jest to jedna z najszerszych ofert bankowości mobilnej na rynku. Dzięki niej klienci mogą wykonywać operacje bankowe (jak np. sprawdzić stan salda, przelać pieniądze, spłacić kartę kredytową, założyć lokatę) w dowolnym miejscu, o dowolnej porze za pośrednictwem urządzeń mobilnych jak telefony komórkowe, smartfony czy tablety.

– W perspektywie kilku najbliższych miesięcy zaproponujemy rynkowi kolejne ciekawe rozwiązania bankowości mobilnej na smartfonach i tabletach. Myślę, że dzięki temu przyciągniemy kolejne setki tysięcy klientów – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Mateusz Morawiecki.

Bank oferuje klientom specjalne nalepki pozwalające na płacenie za pomocą telefonu, kluczyków od samochodów, zegarka itp.

– To jest element promocyjny, bo na tym jeszcze za dużo nie zarabiamy, a i klienci niezbyt chętnie z takich nowinek korzystają. Raczej staramy się poprzez to pokazać, że jesteśmy cały czas w czołówce banków nowoczesnych i innowacyjnych – podkreśla Mateusz Morawiecki.

Na dziś oprócz inwestycji w innowacyjność, głównym zadaniem stojącym przed BZ WBK jest fuzja z Kredyt Bankiem.

– Ujednolicenie marki nastąpi we wrześniu 2013 roku, czyli już za kilka miesięcy. W tym czasie chcemy zmienić wszystkie oznakowania oddziałów byłego Kredyt Banku. Nad wszystkimi oddziałami będziemy mieli logo i nazwę BZ WBK. Ten proces zakończy się we wrześniu, na początku października. Również wtedy będziemy mieli jednolitą ofertę produktową dla wszystkich nowych klientów – zapowiada Mateusz Morawiecki.

Źródło artykułu:Newseria
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)