Trwa ładowanie...
d19ccbm
piwo

Carlsberg rozpoczął wielką kampanię reklamową

Marka piw Carlsberg, sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich, rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?”, która zachęca do wspólnego kibicowania.

Share
d19ccbm

W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 – sekundowe spoty, w których głosy znanych komentatorów sportowych przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA.

- Naszą najnowszą kampanię telewizyjną oparliśmy na haśle „A Ty za kim jesteś?”, zapraszając w ten sposób wszystkich fanów futbolu - najpopularniejszego sportu na świecie, do wspólnego kibicowania i przeżywania prawdopodobnie najbardziej emocjonujących momentów sportowych podczas zbliżających się Mistrzostw – mówi Piotr Walenczak, senior brand manager marki Carlsberg.

- Bohaterowie spotu w zabawny sposób pokazują, że niezależnie od tego ‘za kim się jest’ kibicowanie razem z Carlsbergiem może być świetną, spontaniczną zabawą i pomysłem na spędzenie tego czasu w gronie najbliższych przyjaciół. Carlsberg inspiruje do prawdopodobnie najbardziej szalonych i ciekawych pomysłów na wspólne kibicowanie, o czym z pewnością przekonają się nasi konsumenci – mówi Agata Pietrzyk, junior brand manager marki Carlsberg.

Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana w Polsce. Autorem kreacji reklamy jest agencja Saatchi&Saatchi Polska. Trzy 15-sekundowe spoty emitowane będą na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i kanałach tematycznych, tj.: TVN, Polsat2, TV4, Polsat Sport, Discovery, stacje pakietu AtMedia. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.

IP

d19ccbm

Podziel się opinią

Share
d19ccbm
d19ccbm