Carlsberg rozpoczął wielką kampanię reklamową
Marka piw Carlsberg, sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich, rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?”, która zachęca do wspólnego kibicowania.
28.04.2010 11:48
W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 – sekundowe spoty, w których głosy znanych komentatorów sportowych przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA.
- Naszą najnowszą kampanię telewizyjną oparliśmy na haśle „A Ty za kim jesteś?”, zapraszając w ten sposób wszystkich fanów futbolu - najpopularniejszego sportu na świecie, do wspólnego kibicowania i przeżywania prawdopodobnie najbardziej emocjonujących momentów sportowych podczas zbliżających się Mistrzostw – mówi Piotr Walenczak, senior brand manager marki Carlsberg.
- Bohaterowie spotu w zabawny sposób pokazują, że niezależnie od tego ‘za kim się jest’ kibicowanie razem z Carlsbergiem może być świetną, spontaniczną zabawą i pomysłem na spędzenie tego czasu w gronie najbliższych przyjaciół. Carlsberg inspiruje do prawdopodobnie najbardziej szalonych i ciekawych pomysłów na wspólne kibicowanie, o czym z pewnością przekonają się nasi konsumenci – mówi Agata Pietrzyk, junior brand manager marki Carlsberg.
Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana w Polsce. Autorem kreacji reklamy jest agencja Saatchi&Saatchi Polska. Trzy 15-sekundowe spoty emitowane będą na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i kanałach tematycznych, tj.: TVN, Polsat2, TV4, Polsat Sport, Discovery, stacje pakietu AtMedia. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.
IP