Trwa ładowanie...
dedgckr

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w listopadzie o 10,9 proc. rdr

23.12. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w listopadzie 2011 roku o 10,9 proc. rok do roku i wyniosły 57,66 mln zł -...

dedgckr
dedgckr

23.12. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w listopadzie 2011 roku o 10,9 proc. rok do roku i wyniosły 57,66 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

"Rzeczpospolita" w listopadzie zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 25,4 proc. mniej niż przed rokiem (14,34 mln zł). Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były rok do roku o 6,8 proc. niższe (25,68 mln zł), "Faktu" spadły o 26 proc. (17,73 mln zł), "Dziennika Gazeta Prawna" zniżkowały o 26,6 proc. (6,92 mln zł) a "Super Expressu" były niższe o 0,9 proc. (9,3 mln zł).

Łącznie w listopadzie 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 184,86 mln zł, co oznacza spadek o 13,2 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 12 proc. do 197,48 mln zł.(PAP)

jow/ jtt/

dedgckr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dedgckr