Trwa ładowanie...

Co trzeci zamożny Polak wzbogacił się bardziej

Jedna trzecia zamożnych Polaków odczuła w ubiegłym roku poprawę sytuacji finansowej

Co trzeci zamożny Polak wzbogacił się bardziej
d1vo0k1
d1vo0k1

Tylko co czwarty ankietowany przyznał, że jest gorzej niż rok temu. Aż 57 proc. ankietowanych stwierdziło, że kryzys gospodarczy został wyolbrzymiony przez media

Mimo tych dobrych wieści, niemal połowa respondentów zmieniła nawyki zakupowe i ograniczyła wydatki na dobra luksusowe.

Niezmienne za to pozostały marki, które są dla Polaków synonimami luksusu. Jak podają WirtualneMedia, dla zamożnych Polaków marką symbolizującą luksus jest przede wszystkich Mercedes (23 proc. wskazań), a w mniejszym stopniu Lexus (13 proc.) i Chanel (12 proc.). Jedyny polski brand w czołówce - W.Kruk - znalazł się na 26. miejscu.

Serwis powołuje się na wyniki badań przeprowadzonych przez Grupę IQS na zlecenie portalu golfproperties.pl dokonanych na ponad 500 Polakach, których miesięczny dochód na członka gospodarstwa domowego przekracza 5 tys. zł netto.

d1vo0k1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1vo0k1