Coca-Cola wchodzi w alkoholowy segment. Zajęła się dystrybucją w Polsce

Marki wytwórni wódek Potocki i Nemiroff, a docelowo również te należące do Campari, mają być dystrybuowane przez spółkę Coca-Cola HBC Polska.

Coca-Cola wchodzi w alkoholowy segment. Zajęła się dystrybucją w Polsce
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com
Przemysław Ciszak

03.02.2020 13:34

Coca-Cola HBC Polska z początkiem lutego rozpoczęła dystrybucję alkoholi z półki premium. Spółka, która dotąd zajmowała się napojami bezalkoholowymi poszerza ofertę. Dzięki temu, jak zapowiedział Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska, ma stać ma uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego.

W ofercie Coca-Coli będzie więc m.in wódka Potocki, wódki Nemiroff z wariantami DeLuxe i Original oraz gin Bulldog i Bickens, tequila Espolon, Cinzano, czy likiery Grand Manier oraz Frangelico, czyli marki należące do grupy Campari.

- Poszerzenie oferty dystrybucyjnej o całkowicie nowy asortyment jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii, zakładającej m.in. oferowanie konsumentom pełnej gamy produktów, na każdą okazję - zapowiedział cytowany w komunikacie prezes Mikkel.

Wszystkie one dostępne będą w sprzedaży w całej Polsce.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przezdziejesie.wp.pl

coca-colaCoca-Cola HBC Polskanapoje
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)