Comarch wdroży rozwiązanie lojalnościowe w BP Iberia
Warszawa, 09.12.2015 (ISBnews) - Comarch wdroży rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management (CLM) w BP, aby wzbogacić program lojalnościowy koncernu w Hiszpanii, podała spółka.
09.12.2015 | aktual.: 09.12.2015 16:41
"BP wybrało rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management (CLM), aby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność" - czytamy w komunikacie.
Współpraca pomiędzy Comarch a BP trwa od 2001 roku. W tym czasie zrealizowano ponad 40 projektów w 10 krajach. Obejmowały one systemy klasy electronic data interchange, customer loyalty management oraz rozwiązania związane z infrastrukturą IT.
"Decydując się na modyfikację platformy lojalnościowej, postanowiliśmy współpracować z Comarch, ponieważ od wielu lat realizujemy wspólnie projekty w całej Europie. Mocną stroną Comarch jest uniwersalność i elastyczność oferowanych rozwiązań, a także wiedza techniczna i biznesowa zespołu. Pozwoliło to wprowadzić funkcjonalności, które dostosowały naszą ofertę lojalnościową do oczekiwań współczesnego konsumenta. Jesteśmy przekonani, że dzięki innowacyjnej platformie rozbudujemy sieć partnerów i zwiększymy zaangażowanie naszych klientów" - powiedział loyalty manager w BP Iberia Asier Olarte, cytowany w komunikacie.
Rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management od wielu lat pozwala kompleksowo zarządzać programem lojalnościowym BP w Hiszpanii. Teraz, dzięki zakończonemu projektowi, jego uczestnicy mają dostęp do nowej oferty rabatowej, nowych przywilejów, lecz przede wszystkim do nowej aplikacji mobilnej. Zmieniła się też identyfikacja wizualna. Program zaprojektowano pamiętając o partnerach, wśród których znalazły się marki takie jak: Toys'R'Us, Media Markt czy El Corte Inglés.
"Zespół pokazał elastyczność, z której znany jest Comarch. Dzięki Comarch CLM zarządzanie programem lojalnościowym staje się przejrzyste, co przynosi wymierne korzyści kolejnym naszym klientom. Zaawansowany kreator promocji, targetowane i spersonalizowane wiadomości marketingowe, a także szczegółowe informacje o transakcjach będące zawsze do dyspozycji analityków to niektóre z zalet systemu" - dodał sales director Loyalty & Marketing Solutions w Comarch Piotr Dziurzyński, cytowany w komunikacie.
BP jest jedną z największych firm energetycznych na świecie dostarczającą klientom paliwa do celów transportowych oraz energii do produkcji ciepła oraz światła, usługi handlu detalicznego oraz produkty petrochemiczne. Grupa BP działa na 6 kontynentach, a jej produkty i usługi są dostępne w ponad 80 krajach. Do koncernu należą również takie maki jak: Aral, Arco, Castrol i Wild Bean Cafe.
Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 038 mln zł w 2014 r.
(ISBnews)