Trwa ładowanie...
d1sl2ag

"Czarny piątek" w Lidlu. Sieć obniża ceny produktów do 70 procent

Superceny do 70 proc. taniej – to najnowsza promocja w sklepach sieci Lidl. Niemiecki dyskont oferuje swoim klientom wysokie rabaty m.in. na tekstylia czy produkty RTV i AGD. To wszystko z okazji „czarnego piątku” - dnia, który jest uważany za początek sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem. Promocja w Lidlu rozpocznie się w piątek 25.11 i potrwa do wyczerpania zapasów.
Share
"Czarny piątek" w Lidlu. Sieć obniża ceny produktów do 70 procent
Fot: Lidl
d1sl2ag

Superceny do 70 proc. taniej – to najnowsza promocja w sklepach sieci Lidl. Niemiecki dyskont oferuje klientom wysokie rabaty na tekstylia, produkty RTV i AGD. To wszystko z okazji "czarnego piątku" - dnia, który jest uważany za początek sezonu zakupowego przed Bożym Narodzeniem.

Promocja w Lidlu rozpocznie się w piątek 25.11 i potrwa do wyczerpania zapasów. Wśród wyprzedawanych produktów, znajdą się m.in. wyciskarka do cytrusów za 16 zł, przeceniona 70 proc. z 54,90 zł, grill stołowy przeceniony ze 159 zł na 99 zł, pościel dwustronna z bawełną od 29 zł czy piekarnik elektryczny z funkcją grilla za 99 zł.

To kolejne promocje cenowe niemieckiej sieci. W kwietniu w ofercie Lidla znalazło się ponad 100 produktów po 2 zł. W maju kolejna setka produktów pojawiła się w cenie 1 zł. Z kolei w czerwcu do oferty wprowadzono 50 produktów za mniej niż złotówkę.

d1sl2ag

Na rynku dyskontów tego typu akcje nie są niczym nowym. Gdy Lidl promował ofertę "100 produktów po 2 złote", liderująca na rynku Biedronka kontrowała akcją z produktami tańszymi o 2 zł.

"Czarny piątek" to piątek po Dniu Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych. Jest on uważany za początek sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem. W tym dniu klienci mogą liczyć na duże rabaty w wielu sieciach handlowych i sklepach internetowych.

Lidl jest obecny na polskim rynku od 2002 roku, posiada 600 sklepów. Właściciel Lidla, niemiecka Schwarz Gruppe, już kilka razy otrzymywała pożyczki z Banku Światowego oraz Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju na rozbudowę sieci sklepów w Polsce.

Rosnąca popularność BlaBlaCar jest faktem. Sprawdź, czemu się to opłaca!

d1sl2ag

Podziel się opinią

Share
d1sl2ag
d1sl2ag