Czwarty dzień awarii w BZ WBK. Bank przeprasza i oddaje za przelewy
Zła passa BZ WBK trwa już czwarty dzień, klienci skarżą się na problemy z dostępem do serwisów internetowych banku. W związku z tym bank podjął decyzję o zwrocie lub nienaliczeniu opłaty za przelewy realizowane w problematycznych dniach.
01.08.2013 | aktual.: 02.08.2013 11:28
Kłopoty z dostępem do serwisów internetowych pojawiały się od wtorku 30 lipca.
"Dlaczego bzwbk24 nie działa? nie mogę od wczoraj robić żadnych przelewów!", "O której godzinie dziś będę mógł się zalogować na swoje konto ???", "Kiedy zostanie ponownie przywrócony dostęp do centrum24??" - takie pytania pojawiły się w czwartek koło południa na facebookowym profilu trzeciego co do wielkości banku w Polsce. Bardzo liczne były też wpisy niecenzuralne, klientom banku ewidentnie zaczynają puszczać nerwy.
W odpowiedzi na problemy swoich klientów bank podjął decyzję, która powinna nieco złagodzić sytuację:
„W związku z przedłużającymi się utrudnieniami w dostępie do serwisów bankowości transakcyjnej BZWBK24, Moja Firma Plus oraz iBiznes24, Bank Zachodni WBK podjął decyzję o zwrocie lub nienaliczeniu - w zależności od rodzaju posiadanego przez Klienta rachunku - prowizji za wszystkie przelewy realizowane w oddziałach Banku oraz sieci BZ WBK Partner od wtorku 30 lipca do piątku 2 sierpnia 2013 włącznie. Zwrot prowizji nastąpi w sierpniu.
Jednocześnie podkreślamy, że nadal trwają intensywne prace nad przywróceniem niezakłóconego dostępu do usług bankowości elektronicznej.
Przepraszamy za wszystkie utrudnienia.”
Na swojej stronie internetowej bank podał informację, która może okazać się pomocna w przypadku problemów z logowaniem: "W razie ewentualnej niedostępności strony informacyjnej www.bzwbk.pl, uprzejmie przypominamy, że mogą Państwo logować się bezpośrednio do serwisów transakcyjnych pod następującymi adresami:
BZWBK24 - www.centrum24.pl
iBiznes - www.ibiznes24.pl
Moja Firma Plus - www.centrum24.pl/bzwbkonline
Investor online - www.inwestoronline.pl
Serwis kart prepaid - www.centrum24.pl/prepaid
Przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie niedogodności."