Dino idzie w ślady Biedronki i Lidla. Sieć szykuje dużą niespodziankę
Dino, jedna z największych sieci handlowych w Polsce, planuje wprowadzenie aplikacji mobilnej. To krok w stronę rywalizacji z Biedronką i Lidlem, które już od dawna korzystają z tego typu narzędzi, by przyciągnąć klientów.
Dino zamierza dołączyć do grona sieci handlowych, które oferują klientom aplikacje mobilne - donoszą Wiadomości Handlowe. Serwis pisze, że Dino prowadzi obecnie rekrutację na stanowisko kierownika produktu - aplikacji lojalnościowej.
Aplikacje mobilne stały się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu sieci handlowych. Dzięki nim klienci mogą korzystać z promocji, zbierać punkty lojalnościowe i śledzić nowości. Dino, wprowadzając swoją aplikację, chce zwiększyć konkurencyjność na rynku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dzieci oszalały na punkcie tego napoju. O co chodzi z Wojankiem?
Tomasz Sokołowski, analityk Santander BM, zauważył w rozmowie z WH, że sieci handlowe nie sięgają po programy lojalnościowe ani aplikacje mobilne dopóki ich wyniki rosną bardzo szybko. Ekspert stwierdził, że wdrożenia tego typu rozwiązań są powiązane z "wygaszaniem" tempa wzrostu.
Dane milionów Polaków w rękach handlu
Najpopularniejszym programem lojalnościowym w Polsce jest Moja Biedronka. Pod koniec 2024 r. miał on 20 mln zarejestrowanych użytkowników. Aplikację mobilną pobrało natomiast 13 mln osób.
Do innych dużych programów lojalnościowych należy Żappka (Żabka), Lidl Plus, Mój Carrefour, Kaufland Card czy Skarbonka (Auchan).