Trwa ładowanie...

Ekspresowe zakupy w mini-Biedronce. Nowe sklepy ruszą najwcześniej na jesieni

Jeronimo Martins stawia na mniejszy format. Sieć planuje otworzyć kilkadziesiąt sklepów o powierzchni 400-500 metrów kwadratowych. Stanie się to nie wcześniej niż we wrześniu.

Ekspresowe zakupy w mini-Biedronce. Nowe sklepy ruszą najwcześniej na jesieniŹródło: East News
d4g3s3d
d4g3s3d

Średnia wielkość sklepu Biedronka to ok. 650 mkw. Największe mają ponad 1000 mkw, a najmniejsze – 250 mkw. Firma Jeronimo Martins, szukając złotego środka, postanowiła wybudować 50 sklepów, które będą dwa razy mniejsze od tych największych.

Trzeba się jednak uzbroić w cierpliwość. Jak podaje portal dlahandlu.pl, takie sklepy będą uruchamiane dopiero pod koniec trzeciego i w czwartym kwartale. Obecnie firma ma ok. 400 sklepów o powierzchni poniżej 500 mkw., które były otwierane w poprzednich latach. Przykład? Sklep w warszawskim Centrum Praskim Koneser, z powierzchnią sali sprzedaży 340 mkw. powierzchni.

Konkurenci, czyli sieci Lidl i Aldi prowadzą już testy podobnych, mniejszych sklepów. Na razie takie placówki funkcjonują poza granicami Polski. W marcu w jednej z części Londynu ruszył pierwszy sklep pod szyldem Aldi Local. W ostatnim czasie również Lidl otwiera sklepy pod szyldem Lidl Mini.

Obejrzyj: Pomysł na Biznes: Takapara to coś więcej, niż manufaktura skarpetek

Nie ma pewności, czy mniejsze formaty Biedronki będą działać pod odrębnym logo. Firma nie zdradza również, czy koncept będzie dostosowany wyłącznie to lokalizacji w największych miastach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d4g3s3d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4g3s3d