Emperia pracuje nad siecią franczyzową sklepów Stokrotka

...

11.07.2013 | aktual.: 11.07.2013 09:08

11.07. Warszawa (PAP) - Emperia Holding pracuje nad opracowaniem i wdrożeniem koncepcji sieci franczyzowej pod logo Stokrotka - podała Emperia w komunikacie.

"Rozwiązanie zostanie skierowane do sklepów o charakterze supermarketów o powierzchni całkowitej co najmniej 400 m kw., w tym nie mniej niż 350 m kw. sali sprzedaży" - napisano w komunikacie.

Emperia poinformowała również, że zakończyła wdrażanie kompleksowego rozwiązania systemu logistycznego dla sieci sklepów Stokrotka. System ten został oparty na magazynie centralnym zlokalizowanym w Teresinie pod Warszawą oraz sieci magazynów rozmieszczonych na terenie całego kraju.

Emperia informowała w marcu, że chce w tym roku otworzyć 15 sklepów Stokrotka, a w kolejnych latach po 30 punktów rocznie. W 2016 r. grupa chce mieć ponad 300 Stokrotek.

Na koniec 2012 roku sieć Stokrotek obejmowała 201 supermarketów.

Stokrotka miała w 2012 roku 1,75 mld zł obrotów. (PAP)

jow/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
handelgiełdaspółka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)