Emperia pracuje nad siecią franczyzową sklepów Stokrotka
...
11.07.2013 | aktual.: 11.07.2013 09:08
11.07. Warszawa (PAP) - Emperia Holding pracuje nad opracowaniem i wdrożeniem koncepcji sieci franczyzowej pod logo Stokrotka - podała Emperia w komunikacie.
"Rozwiązanie zostanie skierowane do sklepów o charakterze supermarketów o powierzchni całkowitej co najmniej 400 m kw., w tym nie mniej niż 350 m kw. sali sprzedaży" - napisano w komunikacie.
Emperia poinformowała również, że zakończyła wdrażanie kompleksowego rozwiązania systemu logistycznego dla sieci sklepów Stokrotka. System ten został oparty na magazynie centralnym zlokalizowanym w Teresinie pod Warszawą oraz sieci magazynów rozmieszczonych na terenie całego kraju.
Emperia informowała w marcu, że chce w tym roku otworzyć 15 sklepów Stokrotka, a w kolejnych latach po 30 punktów rocznie. W 2016 r. grupa chce mieć ponad 300 Stokrotek.
Na koniec 2012 roku sieć Stokrotek obejmowała 201 supermarketów.
Stokrotka miała w 2012 roku 1,75 mld zł obrotów. (PAP)
jow/ jtt/