Emperia w ciągu dwóch miesięcy może podjąć decyzję ws. segmentu detalicznego
01.03. Warszawa (PAP) - Emperia może w ciągu dwóch miesięcy podjąć decyzję w sprawie segmentu detalicznego. Rozważane są dwie opcje: sprzedaż za gotówkę, bądź fuzja tego segmentu z...
01.03.2012 | aktual.: 01.03.2012 13:23
01.03. Warszawa (PAP) - Emperia może w ciągu dwóch miesięcy podjąć decyzję w sprawie segmentu detalicznego. Rozważane są dwie opcje: sprzedaż za gotówkę, bądź fuzja tego segmentu z innym podmiotem - poinformował na spotkaniu z dziennikarzami Artur Kawa, prezes Emperii.
"Bardzo intensywnie pracujemy, by ostateczne decyzje w sprawie detalu pojawiły się w najbliższych tygodniach. Realnie patrząc myślę, że może to być około dwóch miesięcy, może trochę więcej" - powiedział Kawa.
"Rozważamy zarówno sprzedaż gotówkową, jak i połączenie działalności Stokrotki z innym przedsięwzięciem. Do obu scenariuszy podchodzimy poważnie" - dodał.
Poinformował też, że zarząd spółki prowadzi rozmowy w sprawie fuzji z jednym inwestorem branżowym, natomiast w grupie kilku podmiotów zainteresowanych kupnem segmentu detalicznego są zarówno inwestorzy finansowi, jak i branżowi.(PAP)
pel/ gsu/ ana/