Eurobank znika z Polski. Co to oznacza dla klientów
Eurobank znika z polskiego rynku. Zmiana ta wejdzie w życie już 1 października 2019 roku, a spowodowana jest przejęciem banku przez Bank Millennium. Fuzja na polskim rynku bankowym dotyczy 1,4 mln osób. Co to oznacza dla klientów znanego banku?
05.09.2019 | aktual.: 05.09.2019 08:01
Z końcem maja 2019 roku Euro Bank S.A. zmienił właściciela i wszedł do Grupy Banku Millennium. Od 1 października Bank Milennium stanie się stroną umów w miejsce Eurobanku. Z kolei 11 listopada 2019 roku nastąpi połączenie systemów informatycznych obu banków.
Zmiana właścicielska nie wymaga od klientów Euro Banku żadnych dodatkowych działań. Wszystkie umowy pozostają bez zmian - podał bank w komunikacie. Euro Bank uruchomił nawet specjalną stronę z informacjami, gdzie klienci będą mogli rozwiać swoje wątpliwości.
Z punktu widzenia klientów zmieni się zaledwie kilka rzeczy. Od 1 października 2019 r. Bank Millennium S.A. stanie się stroną umów o produkty i usługi eurobanku (nie jest wymagane podpisywanie aneksów) oraz administratorem danych osobowych Klientów eurobanku.
Od 11 listopada 2019 r. będą obowiązywać nowe dane kontaktowe banku: telefony infolinii: (+48) 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40 czynne 24/7 (koszt połączenia wg taryfy operatora), e-mail: kontakt@bankmillennium.pl.
Od 11 listopada 2019 r. zmieni się także sposób zgłaszania reklamacji: listownie na adres: Bank Millennium S.A., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa z dopiskiem „Reklamacje”, osobiście w dowolnej placówce Banku Millennium S.A., za pośrednictwem bankowości internetowej Banku Millennium Millenet i aplikacji mobilnej Banku Millennium lub poprzez infolinię - pod numerami telefonu wskazanymi powyżej.
Klienci Eurobanku nie powinni odczuć żadnych negatywnych skutków przejęcia przez Bank Milennium.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl