Trwa ładowanie...
d3z4w17
11-10-2016 11:51

FoodCare wprowadził Black Energy Drink na rynki Bułgarii i Rumunii

Warszawa, 11.10.2016 (ISBnews) - FoodCare wprowadził Black Energy Drink na rynki Bułgarii i Rumunii, poinformowała spółka.

d3z4w17
d3z4w17

"FoodCare, właściciel marki, już od dłuższego czasu prowadzi dynamiczny model ekspansji Black Energy Drink na rynki zagraniczne, który jest elementem strategii rozwoju spółki. Marka, choć istnieje zaledwie 5 lat, jest już dostępna w 56 krajach na całym świecie, w tym na rynkach Europy, Australii czy Ameryki Północnej i Azji. Tylko w samym 2016 r. Black Energy Drink wszedł do sprzedaży w Chinach, Gruzji, Kazachstanie, Kuwejcie, Mołdawii, Tadżykistanie oraz Iranie" - czytamy w komunikacie.

"Wejście na nowe rynki środkowo-europejskie to dla nas wielkie wyzwanie, ale przede wszystkim szansa. Zarówno Bułgaria, jak i Rumunia to rynki bardzo otwarte na produkty z Polski. Oba państwa, które łącznie zamieszkuje ponad 27 mln mieszkańców, bardzo chętnie korzystają z importowanych artykułów spożywczych. W pierwszych jedenastu miesiącach 2015 roku sprzedaż polskich towarów w Bułgarii osiągnęła poziom 812,7 mln euro i była o prawie jedną piątą wyższa niż w okresie styczeń - listopad 2014 roku. Z kolei w okresie styczeń-czerwiec 2016, rumuński import polskich produktów osiągnął wartość 743,3 mln euro" - powiedziała dyrektor marketingu FoodCare Paulina Włodarska-Grodzińska, cytowana w komunikacie.

Black Energy Drink jest sygnowany twarzą boksera Mike'a Tyson'a. Wprowadzeniu produktu na nowe rynki towarzyszy kampania reklamowa.

FoodCare jest właścicielem m.in. marek: Gellwe, Black Energy Drink, Fitella, N-Gine, 4Move i Frugo.

(ISBnews)

d3z4w17
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3z4w17