FoodCare zaczyna ekspansję na nowym rynku. Czas na alkohole

Zaledwie kilka dni temu informowaliśmy o nowym produkcie firmy FoodCare - lodach energetyzujących Black, a już dziś pojawiły się informacje o kolejnej nowości w produktowym portfolio. Firma zamierza zawojować nowy dla siebie rynek napojów alkoholowych. Do sprzedaży trafi Budhha o smaku czarnego Frugo.

Obraz
Źródło zdjęć: © FoodCare

Zaledwie kilka dni temu informowaliśmy o nowym produkcie firmy FoodCare - lodach energetyzujących Black, a już dziś pojawiły się informacje o kolejnej nowości w produktowym portfolio. Firma zamierza zawojować nowy dla siebie rynek napojów alkoholowych. Do sprzedaży trafi Buddha o smaku czarnego Frugo.

Właściciel marek Black, Frugo, 4Move i N-Gine wchodzi na nowy rynek napojów alkoholowych RTD (Ready to Drink). Nowy produkt to pierwszy na polskim rynku napój alkoholowy o smaku egzotycznych owoców pitahaya.

Jak mówią przedstawiciele firmy, zachęt do stworzenia napoju alkoholowego o smaku czarnego Frugo była jego ogromna popularność. To właśnie ten smak jest najczęściej kupowanym napojem marki Frugo.

- Wydatki na drinki segmentu RTD rosną w Polsce szybciej niż jakiekolwiek inne alkohole. Trend ten będzie się utrzymywał dzięki coraz liczniejszym i coraz bardziej popularnym klubom, w których młodzi ludzie spędzają wolny czas. To powód, dla którego zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszego portfolio nową markę - Buddha Drink - mówi Wiesław Włodarski, prezes firmy FoodCare.

Jednocześnie zdradza, że do końca roku oczekuje sprzedaży na poziomie dziesięciu milionów butelek. Zapowiada przy tym, że firma w perspektywie kolejnych trzech lat będzie rozbudowywać ofertę w tej kategorii produktowej.
Buddha Pitahaya oferowany jest w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 zł. Napój zawiera 7 proc. alkoholu.

Wybrane dla Ciebie
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"
Żabka przebiła Biedronkę i Lidla. Oto nowa propozycja dla klientów oddających butelki
Żabka przebiła Biedronkę i Lidla. Oto nowa propozycja dla klientów oddających butelki
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Mały handel wymiera? Z ulic zniknęło tysiące sklepów
Mały handel wymiera? Z ulic zniknęło tysiące sklepów
Z drukowaną kartą pokładową do Ryanaira nie wejdziesz. Co na to UOKiK?
Z drukowaną kartą pokładową do Ryanaira nie wejdziesz. Co na to UOKiK?
"Słyszymy w lesie strzały". Tak gmina chce zakazać łowów
"Słyszymy w lesie strzały". Tak gmina chce zakazać łowów
Jak zwiększyć szansę na wygraną w Lotto? Matematyk podpowiada
Jak zwiększyć szansę na wygraną w Lotto? Matematyk podpowiada
Rzeczywistość po 1 listopada. Śmieci wysypują się z kontenerów
Rzeczywistość po 1 listopada. Śmieci wysypują się z kontenerów
Boją się rachunków. Ciepło dostarcza im spółka o. Rydzyka
Boją się rachunków. Ciepło dostarcza im spółka o. Rydzyka
Fala żywności z Ukrainy płynie do Polski. Wśród nich te produkty
Fala żywności z Ukrainy płynie do Polski. Wśród nich te produkty
Coraz większy problem w polskich firmach. Dotyczy głównie małych miast
Coraz większy problem w polskich firmach. Dotyczy głównie małych miast