Trwa ładowanie...
d2alds4
d2alds4
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

"Gazeta Polska Codziennie": Polacy coraz chętniej kupują w sieci

Z każdym rokiem coraz więcej firm i konsumentów wykorzystuje internet do nabywania dóbr. W efekcie e-handel (e-commerce) stał się jednym z istotniejszych elementów napędzających gospodarkę europejskich krajów, w tym Polski - informuje "Gazeta Polska Codziennie".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d2alds4

Według szacunków firmy Sofort, w ubiegłym roku polski rynek e-commerce należał do najszybciej rosnących w Europie. Jego wzrost wyniósł ponad 20 proc. Przy takim tempie z pewnością e-handel będzie systematycznie zwiększał swój udział w strukturze produktu krajowego brutto.

Kolejny bardzo ważny trend, który obserwujemy, to rosnąca rola sprzedaży wielokanałowej (omnihandel) w handlu detalicznym. Według ekspertów Sofort, właściciele sklepów coraz bardziej rozumieją, że docieranie do klientów przez różne, połączone ze sobą kanały może przynieść lepsze rezultaty.

Z badań wynika, że Polacy na zakupach online przypominają łowców okazji, zwracają uwagę przede wszystkim na cenę. 80 proc. kupujących porównuje ceny produktów.

d2alds4

Podziel się opinią

Share

d2alds4

d2alds4