Trwa ładowanie...
d45qrtm
18-08-2015 05:10

"Gazeta Wyborcza": Telewizja dominuje na rynku reklam

Od stycznia do czerwca tego roku polski rynek reklamy wzrósł o 2,8 proc., rok do roku - wynika z raportu Starcom Mediavest Group (SMG), a informuje o tym "Gazeta Wyborcza".

d45qrtm
d45qrtm

Największy wpływ na to miały branże handlowa, farmaceutyczna i FMCG. W okresie tym większość mediów, z wyjątkiem prasy i reklamy zewnętrznej, odnotowała dodatnią dynamikę przychodów reklamowych.

Największy udział w tzw. torcie reklamowym utrzymuje telewizja, do której trafia aż 53 proc. wszystkich wydatków. Wartość rynku telewizyjnego w pierwszym półroczu wzrosła o 3,3 proc. i wynosi ponad 1,98 mld zł.

Więcej w "Gazecie Wyborczej".

d45qrtm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d45qrtm