Grupa Agory może w '11 nawet dwukrotnie zwiększyć nakłady inwestycyjne wobec 2010
25.02. Warszawa (PAP) - Agora szacuje, że ze względu na prowadzone projekty rozwojowe wnakłady inwestycyjne grupy 2011 roku mogą być nawet dwukrotnie wyższe niż w 2010 roku. Grupa...
25.02. Warszawa (PAP) - Agora szacuje, że ze względu na prowadzone projekty rozwojowe wnakłady inwestycyjne grupy 2011 roku mogą być nawet dwukrotnie wyższe niż w 2010 roku. Grupa nadal będzie się koncentrować m.in. na kontroli kosztów i zwiększaniu skali działalności także poprzez kolejne akwizycje - podała spółka w raporcie kwartalnym.
"Ze względu na prowadzone projekty rozwojowe (w tym związane z inwestycjami technologicznymi, cyfryzacją kin oraz wzbogaceniem portfela nośników reklamy zewnętrznej) Spółka szacuje, że nakłady inwestycyjne Grupy w 2011 r. mogą być wyższe (nawet około dwukrotnie) niż poniesione w 2010 r" - podała Agora w raporcie.
Nakłady inwestycyjne na wszystkie segmenty grupy (prasa, internet, czasopisma, reklama zewnętrzna, radio, kino) w 2010 roku wyniosły 54,8 mln zł.
Agora podała też, że w 2011 roku Grupa zamierza skoncentrować swoje wysiłki m.in. na wykorzystaniu możliwości oferowanych przez internet do rozwoju nowych form i zakresu działalności w tzw. tradycyjnych mediach oraz kontroli kosztów w zakresie umożliwiającym dalszy rozwój istniejących przedsięwzięć oraz tworzenia nowych projektów.
Grupa zamierza skoncentrować wysiłki także na efektywnym wykorzystaniu kompetencji i multimedialnych zasobów Grupy, w szczególności w zakresie monetyzacji i dystrybucji treści tworzonych w ramach Grupy; dalszym rozwoju obecnych ośrodków kompetencji multimedialnych w ramach Grupy oraz zwiększeniu skali działalności Grupy także poprzez kolejne akwizycje wzmacniające jej pozycję lub poszerzające źródła jej przychodów.(PAP)
bas/