Trwa ładowanie...
di5ncvr
di5ncvr

Grupa Nokaut chce pozyskać z emisji nowych akcji ok. 35-50 mln zł netto (opis)

29.11. Warszawa (PAP) - Grupa Nokaut, spółka zajmująca się działalnością na rynku e-commerce, planuje pozyskać z emisji nowych akcji ok. 35-50 mln zł netto. Środki te spółka...
Share
di5ncvr

29.11. Warszawa (PAP) - Grupa Nokaut, spółka zajmująca się działalnością na rynku e-commerce, planuje pozyskać z emisji nowych akcji ok. 35-50 mln zł netto. Środki te spółka zamierza przeznaczyć m.in. na nabycie serwisów Skąpiec.pl i Opineo.pl, zakup nowego oprogramowania i dalszą ekspansję rynkową - wynika z prospektu emisyjnego spółki.

Oferta publiczna obejmie 899.500 akcji serii A oraz 1.700.000 akcji serii C.

Wpływy brutto z emisji akcji serii C zostały oszacowane w przedziale pomiędzy 37,5 mln zł a 52,5 mln zł, natomiast wpływy netto w przedziale pomiędzy 35 mln zł a 50 mln zł.

di5ncvr

Wpływy z emisji akcji serii C netto zostały obliczone poprzez odjęcie od zaplanowanej kwoty wpływów z emisji brutto szacowanych kosztów przeprowadzenia oferty.

W sumie do obrotu trafi 5.764.000 akcji serii A, 100.000 akcji serii B, 1.700.000 akcji serii C oraz 1.700.000 PDA serii C.

Cena emisyjna akcji serii C oraz cena sprzedaży akcji serii A zostaną ustalone w oparciu o wyniki procesu budowania księgi popytu, odpowiednio przez zarząd emitenta i wprowadzających oraz na podstawie rekomendacji oferującego. Cena emisyjna i cena sprzedaży będą równe i jednakowe dla obu transz.

Akcje serii C oraz akcje sprzedawane łącznie stanowią akcje oferowane w liczbie do 2.599.500 sztuk. Wartość nominalna jednej akcji wynosi 0,10 zł. Akcje będą oferowane w następujących transzach: transza dużych inwestorów - do 2.000.000 akcji oferowanych; transza detaliczna - do 599.500 akcji oferowanych.

di5ncvr

Środki pozyskane z oferty publicznej spółka chce przeznaczyć na zakup serwisów internetowych Skąpiec.pl oraz Opineo.pl. Na ten cel spółka chce przeznaczyć ok. 10-12 mln zł pozyskanych z emisji akcji C.

Grupa Nokaut zamierza również przeznaczyć 18-26 mln zł na zakup nowego oprogramowania, potrzebnego dla modernizacji m.in. porównywarki cen, systemu płatności elektronicznych, dalszego rozwoju serwisu sklepyfirmowe.pl i integracji wewnętrznej.

Pozostałymi celami emisji podanymi w prospekcie emisyjnym spółki są: ekspansja rynkowa (w tym ekspansja zagraniczna oraz budowa marki spółki), na którą spółka planuje przeznaczyć 4-7 mln zł oraz War-chest, na który spółka planuje przeznaczyć 1-2 mln zł.

Oferującym jest Dom Maklerski BZ WBK.

di5ncvr

Grupa Nokaut prognozuje w 2012 roku osiągnięcie przychodów netto ze sprzedaży na poziomie 21,1 mln zł, EBITDA 8,9 mln zł oraz zysku netto 6,9 mln zł.

W pierwszym półroczu 2011 spółka osiągnęła skonsolidowane przychody na poziomie 3,4 mln zł, EBITDA 0,94 mln zł a zysk netto 0,74 mln zł. W 2010 roku skonsolidowane przychody Grupy Nokaut wyniosły blisko 5,49 mln zł, EBITDA 1,9 mln zł a zysk netto 1,5 mln zł.

Polityka dywidendy spółki na kolejne lata nie została jeszcze zdefiniowana.

Oferta publiczna rozpoczyna się 29 listopada 2011 roku. Do 6 grudnia 2011 roku, do godz. 8:00 - podany do publicznej wiadomości zostanie przedział cenowy. W dniach 6-8 grudnia 2011 roku, przy czym ostatniego dnia do godz. 15.00, rozpocznie się proces budowania księgi popytu oraz przyjmowanie zapisów w transzy detalicznej.

di5ncvr

Do 9 grudnia 2011 roku, do godz. 9.00 zostaną ustalone i podane do publicznej wiadomości ceny emisyjne i ceny sprzedaży oraz nastąpi ustalenie i podanie do publicznej wiadomości ostatecznej liczby akcji oferowanych oraz oferowanych w poszczególnych transzach;

9-14 grudnia 2011 roku będzie miało miejsce przyjmowanie zapisów w transzy dużych inwestorów a do 16 grudnia 2011 roku przydział akcji oferowanych.

Grupa Nokaut działa na rynku e-commerce. Prowadzi między innymi internetową porównywarkę cen Nokaut.pl, którą każdego miesiąca odwiedza ponad 2,5 miliona użytkowników.

Spółka prowadzi ponadto zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl - narzędzie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl oraz sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni).(PAP)

kam/ asa/

di5ncvr

Podziel się opinią

Share
di5ncvr
di5ncvr