Grupa ZUMZI.com przejęła serwis okazji Gruper.pl
Warszawa, 13.01.2015 (ISBnews) - Gruper.pl znalazł się w międzynarodowej grupie e-commerce ZUMZI.com, a dotychczasowi wspólnicy - w tym Grupa Polskapresse - stali się mniejszościowymi udziałowcami spółki ZUMZI, poinformował prezes ZUMZI Calin Fusu.
13.01.2015 09:07
"Widzimy wiele synergii w naszych biznesach. Mocno stawiamy na technologię i rozwój nowych usług. Jestem przekonany, że połączenie sił z zespołem z Polski pozwoli nam, poza zwiększeniem skali biznesu, także połączyć nasze doświadczenia w tym obszarze" - powiedział Fusu, cytowany w komunikacie.
Dodatkowym atutem dla klientów portalu w Polsce ma być szeroki dostęp do atrakcyjnej oferty turystycznej w krajach chętnie odwiedzanych przez turystów z Polski, w których działa obecnie ZUMZI, podano w informacji.
"Przyglądamy się rynkowi w Polsce od kilku lat. Cieszę się, że dzięki transakcji z Gruperem będziemy tu obecni. Wierzymy, że strategia konsolidacji podmiotów i rynków to dobry kierunek, by rozwijać biznes w obszarze social commerce" - powiedział Michael Brehm, współzałożyciel i CEO Rebate Networks, cytowany w komunikacie.
W grudniu 2014 r. ogólnopolska platforma e-commerce Gruper.pl połączyła się z serwisem z okazjami SweetDeal.pl, należącym do Mediów Regionalnych.
Spółka ZUMZI działa w domenie e-commerce w siedmiu krajach Europy: w Rumunii, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Słowenii, Mołdawii oraz na Węgrzech. Jej udziałowcami są fundusze Rebate Networks z Niemiec oraz rumuński Neogen (związany z Tiger Global Management). Serwisy grupy ZUMZI (zumzi.com, kolektiva.com) oferują szeroko rozumiane usługi turystyczne, produkty i usługi lokalne z możliwością rezerwacji w kilkudziesięciu miastach regionu.
Gruper.pl to serwis oferujący klientom okazje dotyczące usług lokalnych i turystyki od 2010 roku. Niedawno wystartował kolejny serwis Grupera - hotprice.pl, oferujący darmowe kody rabatowe umieszczane samodzielnie przez partnerów serwisu. Gruper to ponad 2,5 mln sprzedanych kuponów, ponad 50 tys. opublikowanych ofert i blisko 11 tys. partnerów.
(ISBnews)