Trwa ładowanie...

Gwiazdy publicystyki przyciągają zyski

Programy informacyjne TVN24 przyciągają największą liczbę reklamodawców - wynika z raportu domu mediowego PanMedia Western. To one zarobiły najwięcej, ale ceny reklam w tych pasmach były najniższe.

Gwiazdy publicystyki przyciągają zyskiŹródło: Jupiterimages
dl1jwhw
dl1jwhw

Najwięcej pieniędzy reklamodawcy zostawili przy programie "Dzień na żywo" emitowany na antenie TVN24. Tylko w pierwszym kwartale cennikowa wartość reklam (bez rabatów) wyniosła 14,8 mln zł - informuje "Rzeczpospolita".
Okazuje się, że choć TVN24 nie ma największego zasięgu, to programy tej stacji zarobiły najwięcej w I kwartale. Spośród dziesięciu najlepszych w zestawieniu PanMedia Western TVN24 produkuje aż siedem.

Drugie miejsce w rankingu zajęło "Szkło kontaktowe. Program zgodnie z cennikiem zarobił na reklamach 8 mln zł. Trzecie miejsce należy natomiast to programu "Tomasz Lis na żywo" w TVP2. Wpływy reklamowe sięgnęły 4,8 mln zł. Czwarte miejsce należy do "Sprawy dla reportera" prowadzonej przez Elżbietę Jaworowicz (TVP1). Warto zwrócić uwagę, że to reklama właśnie przy tym programie okazała się najdroższa. Średnio za 30-sekundowy spot reklamodawca musi zapłacić aż 21 tys. złotych. Dla porównania analogiczny spot przy programie "Dzień na żywo" na antenie TVN24 kosztuje zaledwie 1,65 tys. zł.
Na piątym miejscu analitycy uplasowali program "Tak jest", który zarobił 4 mln zł. Szóste miejsce należy do prowadzących "Politykę przy kawie" na antenie TVP1. Kolejne miejsca należą już tylko do produkcji TVN24. Wśród nich "Czarno na białym", "Kropka nad i", "Piaskiem po oczach" i "Kawa na ławę".

dl1jwhw
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dl1jwhw

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj