Heineken sponsoruje Puchar Świata w Rugby
Heineken został globalnym partnerem oraz oficjalnym piwem Pucharu Świata w Rugby, który odbędzie się w 2011 r. w Nowej Zelandii.
20.03.2009 | aktual.: 30.03.2009 12:41
Heineken zostanie sponsorem i globalnym partnerem Pucharu Świata w rugby już po raz czwarty. Do tej pory był zaangażowany w organizację Pucharu w RPA (1995 r.), Australii (2003 r.) i Francji (2007 r.).
_ Heineken ponownie stanie się nieodłącznym elementem najważniejszego turnieju rugby świata i jednego z czołowych wydarzeń sportowych na świecie. Puchar jest jednym z najbardziej emocjonujących wydarzeń sportowych i odbywa się w kraju, który zna się na rugby i kocha rugby. Jako najcenniejsza międzynarodowa marka piwa premium wspieramy wiele wydarzeń sportowych wysokiego szczebla na całym świecie. Podczas rozgrywek Pucharu Świata 2011 w rugby wykorzystamy nasze bogate doświadczenie, aby wydarzenie zostało zapamiętane jako najlepszy turniej w historii tej dyscypliny sportowej. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie przygotowań _– powiedział Stefan Orłowski, dyrektor ds. komercyjnych Heineken.
Bernard Lapasset, przewodniczący Rugby World Cup Limited, które organizuje zawody dodaje: „Cieszymy się z ponownego zaangażowania Heinekena w rolę globalnego partnera Pucharu Świata w rugby. Siła programu komercyjnego odgrywa istotną rolę w organizacji turnieju światowego formatu, a w rezultacie w upowszechnieniu rugby na całym świecie”. Już na początku 2010 r. Heineken zorganizuje cykl imprez wspierających partnerstwo, które będą kontynuowane także od pierwszych rozgrywek pucharowych 9 września do finałów rozgrywanych 23 października 2011 r. w Auckland. Według danych szacunkowych, Puchar Świata w Rugby 2007 obejrzało łącznie 4,2 mld widzów.
Nie podano ile Heineken zapłacił za sponsoring rugby. Dzięki temu, że jest sponsorem, będzie mógł reklamować swoje piwo na stadionach i podczas transmisji telewizyjnych. Piwo Heineken dostępne w prawie każdym kraju na świecie.
Autor: JS