HydroPhi szykuje się do kolejnych testowych wdrożeń u operatorów flotowych

Warszawa, 02.03.2015 (ISBnews) - HydroPhi Technologies Europe rozbudowała sieć partnerów biznesowych w Europie i ma w planach przeprowadzenie kolejnych testowych wdrożeń systemu Hydroplant u operatorów flotowych i na kolejnych typach pojazdów, podała spółka.

02.03.2015 | aktual.: 02.03.2015 15:23

?Obecnie prowadzone są rozmowy z przewoźnikami komunikacji miejskiej i PKS, prywatnymi firmami zajmującymi się gospodarką i wywozem odpadów, prywatnymi firmami transportu ciężarowego oraz innymi firmami posiadającymi własną flotę pojazdów" - czytamy w komunikacie.

Jak podano, zgodnie z niezależną weryfikacją i zainteresowaniem, jakim cieszy się technologia Hydroplant? na innych rynkach (m.in. w Meksyku), w ocenie spółki, system Hydroplant? dostarczy efektywnych rozwiązań kosztowych w zakresie zmniejszenia zużycia paliwa, przy jednoczesnym przestrzeganiu zaostrzonych przepisów środowiskowych oraz zaoferuje wysoki zwrot z inwestycji dla operatorów flotowych.

?W uznaniu zarządu emitenta, spółka poczyniła znaczny postęp w zakresie testowania system Hydroplant? w autobusach MPK Wrocław, jednakże niezbędne było przeprowadzenie unikalnej modyfikacji instalacji elektrycznej w autobusach, w których zarządzający flotą MPK Wrocław zainstalował dodatkowy elektroniczny układ zasilający oświetlenie, który nie jest typowy dla tego typu pojazdów. Zespół HydroPhi Technologies Group, Inc pracuje obecnie nad opracowaniem docelowego rozwiązania i oczekuje się, że zmiany te zostaną wprowadzone w następnych miesiącach" - czytamy również.

HydroPhi Technologies Group, Inc jest spółką notowaną na rynku OTC w USA, działającą w branży 'clean technologies', specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu systemów "Hydrogen Hybrid?", umożliwiających zmniejszenie zużycia paliwa oraz emisji spalin.

Spółka zależna emitenta HydroPhi Technologies Europe (HTE) jest wyłącznym dystrybutorem i licencjobiorcą technologii HydroPhi Technologies Group, Inc. w Europie.

HTE otrzymała wyłączne prawa do wykorzystywania opatentowanej technologii HydroPlant? na całą Europę, która polega na rozkładzie wody destylowanej na tlen i wodór oraz doprowadzeniu mieszanki do wlotu silnika autobusów i pojazdów ciężarowych, która działa jako katalizator spalania paliwa, zwiększający wydajność zużycia paliw do 30%, przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji cząstek stałych do 60%.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)