INTERBUD-LUBLIN S.A. - Zawarcie z Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym w Białej Podlaskiej umow...
INTERBUD-LUBLIN S.A. - Zawarcie z Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym w Białej Podlaskiej umowy na roboty budowlane (20/2012)
06.06.2012 | aktual.: 06.06.2012 09:48
| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | Raport bieżący nr | 20 | / | 2012 | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2012-06-06 | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | INTERBUD-LUBLIN S.A. | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Zawarcie z Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym w Białej Podlaskiej umowy na roboty budowlane | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | W nawiązania do raportu bieżącego nr 10/2012 z dnia 9 maja 2012 roku w sprawie wyboru oferty Interbud-Lublin S.A. w przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, Zarząd Interbud-Lublin S.A. (Emitent, Spółka)
informuje, iż w dniu 5 czerwca 2012 r. podpisał z Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym w Białej Podlaskiej (Zleceniodawca, Zamawiający) umowę na wykonanie robót budowlanych (Umowa) składających się na zadanie inwestycyjne pod nazwą: "Podniesienie poziomu opieki zdrowotnej i bezpieczeństwa epidemiologicznego w strefie nadgranicznej Unii Europejskiej". Na przedmiot Umowy składa się m.in.: - wykonanie przebudowy części pomieszczeń na 1,2 i 3 kondygnacji wraz z nadbudową 4 kondygnacji budynku 1D dla potrzeb oddziałów kardiologicznego i rehabilitacyjnego, w zakresie robót budowalnych, robót rozbiórkowych, instalacji wod-kan, instalacji c.o., stacji pomp próżniowych, instalacji gazów medycznych, wentylacji i klimatyzacji
wraz z automatyką i ciepłem technologicznym, instalacji elektrycznych i niskoprądowych, dostawy, montażu i uruchomienia dźwigów wraz z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT), dostawy i montaży platformy dla niepełnosprawnych, dostawy i montażu szaf automatycznego systemu składowania dokumentów oraz robót zewnętrznych i przyłączy, - wykonanie budynku Centrum Chorób Zakaźnych i Ftyzjopulmonologicznych (CCZiF) w zakresie robót budowlanych, instalacji wod-kan, c.o., stacji oczyszczania ścieków, instalacji gazów medycznych, wentylacji i klimatyzacji wraz z automatyką i ciepłem technologicznym, stacji pomp próżniowych, instalacji elektrycznych i niskoprądowych, przełożenia z przedłużeniem kabli teletechnicznych i czterech energetycznych w miejscu skrzyżowania istniejącego kanału cieplnego z przyszłym budynkiem CCZiF, dostawy montażu i uruchomienia dźwigów wraz z odbiorem przez UDT oraz robót zewnętrznych i przyłączy, - wykonanie budynku Centrum Dydaktyczno-Administracyjnego wraz z przychodnią
rehabilitacyjną i hotelem w zakresie robót budowlanych, instalacji wod-kan, c.o., punktów poboru gazów medycznych do celów szkoleniowych, wymiennikowni ciepła, wentylacji i klimatyzacji wraz z automatyką i ciepłem technologicznym, instalacji elektrycznych i niskoprądowych, dostawy montażu i uruchomienia dźwigów wraz z odbiorem przez UDT, dostawy i montażu platformy dla niepełnosprawnych oraz robót zewnętrznych i przyłączy, - wykonanie robót zewnętrznych w zakresie rozbiórek obiektów kolidujących z realizacją zadania inwestycyjnego, dostosowania źródeł zasilania tlenu i sprężonego powietrza z modernizacją tlenowni, wykonania stacji sprężarek powietrza medycznego, przebudowy sieci wod-kan, przełożenia sieci światłowodowej e-miasto, przebudowy sieci elektrycznych, przebudowy głównego układu zasilania szpitala w energię elektryczną wraz z wymianą agregatu prądotwórczego, transformatorów i układów pomiarowych, przebudowy i rozbudowy oświetlenia terenu, wykonania międzybudynkowych połączeń kablowych
teletechnicznych, wykonania dróg i parkingów, usunięcia oraz przesadzenie drzew i krzewów kolidujących z realizacją zadania inwestycyjnego, elementów małej architektury, wyposażenie w gaśnice oraz oznaczenie znakami ppoż. dróg, wyjść, przejść, hydrantów, gaśnic itp., - wyposażenie budynków w elementy wyposażanie określone w Umowie. Przedmiot Umowy zostanie wykonany zgodnie z dokumentacją przedstawioną przez Zamawiającego. Wartość zawartej umowy wynosi ok. 31,8 mln zł netto tj. 38,7 mln zł brutto (Wynagrodzenie). Zgodnie z treścią Umowy zakończenie całości robót nastąpi w terminie do dnia 20 listopada 2013 r., przy czym w odniesieniu do poszczególnych etapów prac składających się na przedmiot Umowy ustalone zostały wcześniejsze terminy ich zakończenia przypadające na okres począwszy od dnia 30 lipca 2012 roku. Na warunkach określonych w Umowie Spółka może przedłużyć termin wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy m.in. w przypadku
zawieszenia robót przez Zamawiającego, zmian dokumentacji projektowej dokonywanych na wniosek Zamawiającego, przeszkód w całości leżących po stronie Zamawiającego, siły wyższej, zmian dokumentacji projektowej dokonywanych na wniosek Spółki zaakceptowany przez Zamawiającego oraz należycie uzasadnionego wniosku Spółki zaakceptowanego przez Zamawiającego. Rozliczenie częściowe wykonanie poszczególnych etapów robót, będą wystawiane na kwoty równe 100 % wartości poszczególnych etapów robót - po wykonaniu w całości i odbiorze tych etapów robót, w oparciu o protokoły odbioru końcowego etapów robót. Emitent udzielił 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku wykładzin bezspoinowych i wykładzin ściennych okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy. Zgodnie z postanowieniami Umowy, niezależnie od uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji jakości Zamawiający może w okresie gwarancji wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady
przedmiotu Umowy. Jako zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu Umowy Emitent ustanowił gwarancję ubezpieczeniową w wysokości 3% wartości Wynagrodzenia tj. w kwocie ok. 1,2 mln zł. W Umowie zawarto postanowienia dotyczące kar umownych, zgodnie z którymi: - Spółka zapłaci Zamawiającemu kary m.in. z tytułu zwłoki w wykonaniu poszczególnych etapów oraz ostatecznego terminu zakończenia robót składających się na przedmiot Umowy jak również z tytułu zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze poszczególnych etapów oraz przy odbiorze końcowym lub w okresie rękojmi lub/i gwarancji w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki; - Zamawiający zapłaci Spółce kary umowne za nieuzasadnioną zwłokę w przekazaniu terenu do realizacji poszczególnych etapów robót, za nieuzasadnioną zwłokę w przeprowadzeniu odbiorów końcowych poszczególnych etapów robót oraz odbioru końcowego w wysokości 0,05% wartości wynagrodzenia poszczególnego etapu za każdy dzień zwłoki; - w przypadku odstąpienia od Umowy
przez jedną ze stron, strona która dała podstawę do odstąpienia od Umowy zapłaci drugiej stronie (stronie odstępującej) karę umowną w wysokości 10% wartości Wynagrodzenia jak również w przypadku odstąpienia Zamawiającego od Umowy z jego winy Zamawiający zapłaci Spółce karę umowną w wysokości 10% wartości Wynagrodzenia. Zgodnie z postanowieniami Umowy suma kar umownych nie może przekroczyć 20 % wartości Wynagrodzenia. Jednocześnie jeżeli zastrzeżona kara umowna nie pokryje w całości poniesionej szkody Zamawiający zastrzegł sobie dochodzenie odszkodowania uzupełniającego przenoszącego karę umowną. Pozostałe warunki Umowy nie odbiegają od warunków standardowych dla tego typu umów. Jako kryterium uznania umowy za znaczącą Emitent przyjął 10% kapitałów własnych. Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych [?] | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | ||
---|---|---|
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| | | INTERBUD-LUBLIN SPÓŁKA AKCYJNA | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | |
| | | INTERBUD-LUBLIN S.A. | | Budownictwo (bud) | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | |
| | | 20-207 | | Lublin | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | |
| | | Turystyczna | | 36 | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | |
| | | (81) 7463407 | | (81) 7464465 | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | |
| | | info@interbud.com.pl | | | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | |
| | | 712-015-22-42 | | 008020841 | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
---|---|---|---|---|---|
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2012-06-06 | Krzysztof Jaworski | Prezes Zarządu | |||
2012-06-06 | Jacek Drozd | Wiceprezes Zarządu |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ