Kino Polska TV S.A. - Zawarcie umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczon...

Kino Polska TV S.A. - Zawarcie umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. (63/2013)

| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | Raport bieżący nr | 63 | / | 2013 | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2013-12-18 | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | Kino Polska TV S.A. | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Zawarcie umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 60/2013, przekazanego przez Kino Polska TV S.A. ("Spółka", "Emitent") 3 grudnia 2013 r. Zarząd Kino Polska TV S.A. informuje o podpisaniu w dniu 17 grudnia 2013 r. na warunkach rynkowych trzech znaczących umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. ("Polsat Media"), dotyczących pozyskiwania przez Polsat Media na zasadzie wyłączności reklam dla kanałów z portfolio Grupy Kapitałowej Kino Polska TV S.A., tj. Kino Polska, Kino Polska Muzyka, FilmBox i Stopklatka TV. Najważniejsze kwestie odnośnie zawartych umów przedstawione zostały poniżej. 1) Umowa pomiędzy Kino Polska TV S.A. a Polsat Media: Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. ? 31 grudnia 2015 r. Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Spółki na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału FilmBox. Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio
przez Kino Polska TV S.A. w ramach: a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu; b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału FilmBox; c. umów dotyczących telesprzedaży. Wynagrodzenie Spółki z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media. Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce. Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro. Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana
wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta. 2) Umowa pomiędzy Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA a Polsat Media: Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. ? 31 grudnia 2015 r. Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka. Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA w ramach: a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu; b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka; c. umów dotyczących telesprzedaży.
Wynagrodzenie Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media. Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce. Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro. Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta. 3) Umowa pomiędzy Stopklatka S.A. a Polsat Media: Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. ? 31 grudnia 2015 r. Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Stopklatka S.A. na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Stopklatka TV. Zgodnie z
postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Stopklatka S.A. w ramach: a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu; b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału Stopklatka TV; c. umów dotyczących telesprzedaży. Wynagrodzenie Stopklatka S.A. z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media. Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce. Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy
lub równowartość 200 000 euro. Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta. Kanał Stopklatka TV zostanie uruchomiony do dnia 28 kwietnia 2014 r. Podstawa prawna: § 5 ust. 3 pkt 1 oraz §9 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33, poz. 259 z późn. zm.). | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

| | | Kino Polska TV Spółka Akcyjna | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | |
| | | Kino Polska TV S.A. | | Media (med) | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | |
| | | 02-595 | | Warszawa | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | |
| | | Puławska | | 61 | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | |
| | | +48 (22) 356 74 00 | | +48 (22) 356 74 01 | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | |
| | | sekretariat@kinopolska.pl | | www.kinopolska.pl | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | |
| | | 5213248560 | | 015514227 | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2013-12-18 Piotr Reisch Prezes Zarządu
2013-12-18 Bogusław Kisielewski Członek Zarządu

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)