Klienci skarżą się na lodową promocję Biedronki. Mamy komentarz sieci

W Biedronce trwa promocja "Lato na 5". Klienci za zakup pięciu lodów dwa otrzymują gratis. Tyle w teorii, bo w praktyce trzeba jednak spełnić warunki zawarte w regulaminie, przez co nie zawsze dodatkowe lody są wydawane. I o to mają pretensje klienci.

Klienci skarżą się na lodową promocję Biedronki. Mamy komentarz sieci
Źródło zdjęć: © East News | GAWUC/REPORTER
Patryk Skrzat

09.08.2017 15:04

Promocją w Biedronce zawiedziony był pan Grzegorz, który przysłał maila do naszej redakcji. Mężczyzna robił zakupy w sklepie w Rynie (woj. warmińsko-mazurskie), jednak gratisowych lodów nie dostał. Jak zastrzega, nie chodzi mu o pieniądze, ale o nagłośnienie regulaminowych zawiłości.

- Z użyciem karty Moja Biedronka dokonałem zakupu dwóch rodzajów lodów po siedem sztuk każdy i otrzymałem w zamian wydruk: "Gratulacje! Zebrałeś już 5 lodów! Przy następnej transakcji z kartą Moja Biedronka możesz otrzymać 2 lody gratis!" - opisuje nam czytelnik. Przy kolejnym identycznym zakupie lodów jednak nie otrzymał. Przy jeszcze kolejnym zakupie - tym razem dwóch lodów - również ich nie dostał.

Jak informuje mężczyzna, nikt z personelu nie potrafił wyjaśnić sytuacji. Usłyszał tylko, że "nie on jeden ma taki problem". Nie odpuścił i zadzwonił w tej sprawie do Biedronki. - Dowiedziałem się że w regulaminie jest zapis że jeżeli klient kupi 7 lodów to ta promocja w tym momencie nie działa - twierdzi klient. Dodaje, że jego zdaniem większość ludzi rozumie po prostu, że jeśli kupi siedem lodów, to dwa dostanie gratis.

Okazuje się, że w sieci można natknąć się na komentarze innych rozczarowanych klientów. Tak było m.in. pod materiałem portalu wirtualnemedia.pl o letniej ofercie dyskontu.

Obraz
© Wirtualnemedia.pl | screen

Taki regulamin

O komentarz do sytuacji poprosiliśmy przedstawicieli Biedronki. Ci odpowiadają, że we wspomnianym sklepie w Rynie promocja działa prawidłowo. - By zweryfikować przypadek opisany przez Państwa Czytelnika, a naszego klienta, potrzebowalibyśmy bardziej szczegółowych danych takich jak skany paragonów i numer karty Moja Biedronka - czytamy w odpowiedzi.

Biuro prasowe dyskontu zwraca jednak uwagę, żeby dokładnie zapoznać się z regulaminem akcji. - Zgodnie z jego zapisami klient może odebrać dwa lody wyłącznie w danym tygodniu, w którym dokonał zakupu lodów promocyjnych – terminy trwania danych tygodni promocyjnych są określone w regulaminie. Ponadto dokonując jednorazowego zakupu (na jednym paragonie) siedmiu lodów promocyjnych, nie ma możliwości otrzymania dwóch lodów gratis - podkreślają przedstawiciele Biedronki.

Dodają także, że "w przypadku chęci skorzystania z promocji przy zakupie lodów promocyjnych należy użyć tej samej karty Moja Biedronka, co przy odbiorze lodów darmowych. Zgodnie z zasadami akcji, klient może otrzymać gratis wyłącznie dwa wybrane przez siebie lody promocyjne, identyczne z dwoma spośród pięciu lodów promocyjnych, jakie zakupił w danym tygodniu". Nie są jednak sprawdzić, czy w przypadku pana Grzegorza te warunki zostały spełnione.

W ramach ewentualnych wątpliwości klienci powinni zgłaszać się Biura Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) razem z numerem karty oraz skanem paragonów potwierdzających opisywaną transakcję w celu otrzymania wyjaśnienia - czytamy w odpowiedzi dyskontu.

lodyzakupyBiedronka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (44)