Trwa ładowanie...

Klienci zaczynają się skarżyć na Neckermann Polska. Pojawiły się informacje o wyrzuconych z hotelu

Problemy Neckermann Polska dotknęły już klientów biura podróży. Jak wynika z postów zamieszczanych na Facebooku, pierwsi turyści zostali wyrzuceni z hotelu, a rezerwacje na październik nie zostały opłacone. Neckermann Polska nie odpowiedział na nasze pytania w tej sprawie.

Share
Klienci zaczynają się skarżyć na Neckermann Polska. Pojawiły się informacje o wyrzuconych z hotelu
Źródło: Money.pl, Fot: Patryk Skrzat
d788nqb

Na Facebooku niemal od razu powstała grupa "poszkodowanych przez Neckemanna". W ciągu kilku godzin dołączyło do niej ponad 200 osób.

Upadek brytyjskiego biura podróży Thomas Cook wywołało reakcję łańcuchową – najpierw sprzedaż wycieczek wstrzymał niemiecki Neckermann, dzień później, we wtorek, Neckermann Polska (jego właścicielem jest właśnie niemiecka spółka). Choć w oficjalnym komunikacie poinformowano o wstrzymaniu przez polska firmę przyjmowania rezerwacji jedynie na 48 godzin, to pojawiają się informacje o daleko bardziej poważnych problemach.

W komentarzach pod opublikowanym na Facebooku oświadczeniu prezesa Neckermann Polska pojawiła się informacja o wyrzuceniu polskich turystów z hotelu na Majorce.

d788nqb

Z kolei inny internauta, który z biurem Neckermann ma 6 października wylecieć na Majorkę, otrzymał z hotelu Vista Park na Majorce informacje, że Neckermann Polska wciąż nie opłacił rezerwacji, w związku z czym zostały one odwołane. Według postu internauty, pracownicy Neckermanna zapewniają, że pieniądze trafią do hotelu, a w efekcie możliwy będzie wylot na wakacje.

Także w grupie "poszkodowani Polacy przez Neckermann Thomas Cook" pojawiają się informacje o osobach, które otrzymały z hoteli informacji o nieopłaceniu ich rezerwacji przez biuro podróży. Co więcej, znaleźć w niej można także screeny wiadomości, które mają pokazywać wiadomości od pracowników Neckermann sugerujących samodzielne opłacenie hotelu przez osoby, które już dotarły na wakacje. Pracownicy, wg tych zdjęć, mają zapewniać, że Neckermann zwróci klientom pieniądze.

Z drugiej strony w dyskusjach pojawiają się informacje od osób przekonujących, że wykupili wakacje z biurem podróżny Neckermann Polska i wszystko jest w porządku, nikt nie wyrzuca ich z hotelu i mogą spokojnie wypoczywać do końca urlopu.

Pytanie we wszystkich tych sprawach skierowaliśmy do rzeczniczki Neckermann Polska. Nadal czekamy na odpowiedź.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d788nqb

Podziel się opinią

Share
d788nqb
d788nqb