Komunikacja biznesowa przedsiębiorców na III Festiwalu Inspiracji
16.08. Warszawa (PAP) - Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców organizuje III edycję Festiwalu Inspiracji, którego mottem jest "Jasność, trafność i skuteczność przekazu w...
16.08.2013 | aktual.: 16.08.2013 15:53
16.08. Warszawa (PAP) - Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców organizuje III edycję Festiwalu Inspiracji, którego mottem jest "Jasność, trafność i skuteczność przekazu w komunikacji biznesowej". Adresatami wydarzenia są pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw oraz wielkich korporacji.
"W ciągu jednego dnia zaprezentowane zostaną różne style prowadzenia komunikacji w biznesie. (...) sposób komunikacji jest jak garnitur szyty na miarę - by był skuteczny, powinien zostać dostosowany do każdego indywidualnie" - powiedział cytowany w komunikacie SPM jeden z wykładowców wydarzenia Marek Skała z firmy szkoleniowej Megalit.
"Festiwal Inspiracji ma przełamywać schematy i pomóc wykształcić w Polsce kadrę mówców, nie tylko mających coś do powiedzenia, ale potrafiących powiedzieć to w ciekawy sposób" - dodał Jerzy Zientkowski, wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce z firmy szkoleniowej Speakerslair.
Celem Festiwalu Inspiracji jest podniesienie poziomu świadomości społecznej nt. profesjonalnej komunikacji biznesowej.
Festiwal odbywający się w dniach 22-24 sierpnia 2013 w Bibliotece Narodowej w Warszawie jest jedyną tego rodzaju konferencją w Polsce. Wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli top managementu firm korporacyjnych, instytucji publicznych oraz indywidualnych przedsiębiorców.
Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez SPM ponad 91 proc. przedsiębiorców w Polsce uważa, że zdolność profesjonalnego przemawiania jest niezbędna w biznesie. Zaledwie 46 proc. respondentów uważa, że umiejętność tę posiada - sondaż SPM, sierpień 2012.
Więcej informacji na temat Festiwalu Inspiracji 2013 na stronie www.festiwalinspiracji.pl
Polska Agencja Prasowa jest patronem medialnym wydarzenia. (PAP)
dan/ ana/