Koniec z aktywowaniem kuponów. Lidl wprowadza zmiany za granicą

W aplikacji Lidl Plus wprowadzono nową funkcję, która ma ułatwić klientom korzystanie z rabatów. Szwajcaria jest pierwszym krajem, w którym wprowadzono tę zmianę. Na czym polega innowacja?

lidlZmiany w aplikacji Lidl Plus
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | madrolly

Aplikacja Lidl Plus została wprowadzona w 2019 r. Od tego czasu pobrano ją już ponad 50 mln razy. Lidl Plus działa jak cyfrowa karta klienta i po rejestracji zapewnia dostęp do broszur reklamowych, rabatów czy historii paragonów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kiedyś "Made in Germany" to był synonim kiepskiej jakości - Krzysztof Domarecki w Biznes Klasie

Zmiany w aplikacji Lidl Plus

Aby skorzystać z rabatów w aplikacji Lidl Plus, konieczne jest ręczne aktywowanie kuponów na ekranie głównym lub w zakładce "Kupony". Jak jednak informuje "Lebensmittel Zeitung", wprowadzono zmianę, dzięki której klienci Lidla nie będą już musieli samodzielnie aktywować kuponów w aplikacji.

Wielu klientów negatywnie oceniało fakt, że rabaty nie naliczały się automatycznie po zeskanowaniu karty przy kasie. Według serwisu, uciążliwa funkcjonalność aplikacji często prowadziła do pytań podczas płatności w kasie, co utrudniało cały proces.

Wygląda na to, że Lidl wysłuchał próśb klientów, ponieważ w Szwajcarii aplikacja została już przekonwertowana. Dostępny jest tam nowy dział: "Promocje Lidl Plus". Jednak wcześniejsza kategoria kuponów pozostała nadal dostępna.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy nowa funkcja zostanie wprowadzona w Polsce. Zwróciliśmy się z tym pytaniem do polskiego oddziału Lidla. Odpowiedź opublikujemy, gdy tylko ją dostaniemy.

Spór Lidla i Biedronki

Przypomnijmy, że Lidl i Biedronka rozpoczęły na początku tego roku wojnę cenową. Biedronka w smsach wysyłanych do klientów odnosiła się bezpośrednio do cen w Lidlu, podkreślając, w których miejscach jej oferta jest bardziej atrakcyjna od konkurenta.

Lidl nie pozostawał dłużny. Obie sieci handlowe zaczęły w pewnym momencie obniżać ceny produktów w ciągu dnia, by okazać się tańszymi od rywala. W końcu Lidl wystąpił do sądu o zabezpieczenie roszczeń przed wszczęciem postępowania przeciwko Biedronce. Zabezpieczenie dotyczyło hasła, którego portugalski dyskont używał na plakatach: "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl".

Efekt? Plakaty zaczął zajmować komornik. Biedronka zrezygnowała natomiast z używania nazwy Lidl w materiałach reklamowych, zastępując ją sformułowaniem "nasza droga konkurencja".

Źródło artykułu: WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Skarbówka dała zielone światło. Te wydatki wliczysz do kosztów
Skarbówka dała zielone światło. Te wydatki wliczysz do kosztów
Duża zmiana na Poczcie już wkrótce. Mówią o rewolucji
Duża zmiana na Poczcie już wkrótce. Mówią o rewolucji
Ta opłata to obowiązek. Kontrolerzy robią zdjęcia aut. 800 zł kary
Ta opłata to obowiązek. Kontrolerzy robią zdjęcia aut. 800 zł kary
"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
Ile trzeba mieć oszczędności, by żyć z odsetek? Oto kwota
Ile trzeba mieć oszczędności, by żyć z odsetek? Oto kwota
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos