Trwa ładowanie...

Lidl Plus z dużym sukcesem. We wrześniu z aplikacji skorzystały 4 mln osób

Ledwie pół roku minęło od wprowadzenia aplikacji Lidl Plus, a korzysta z niej już niemal 4 miliony osób w Polsce – wynika z badania Gemius. Ten wynik pozwolił wskoczyć sieci do pierwszej piętnastki najchętniej wybieranych aplikacji w Polsce.
Share
Lidl może odtrąbić sukces – aplikacja Lidl Plus jest chętnie wybierana przez klientów.
Lidl może odtrąbić sukces – aplikacja Lidl Plus jest chętnie wybierana przez klientów.Źródło: East News, Fot: Tomasz Kawka
d6goss1

Z aplikacji Lidl Plus (wprowadzonej w Polsce od kwietnia) skorzystało ponad 3,97 mln użytkowników. W badaniu Gemiusa sieć zajęła czternastą pozycję.

Wynik Lidla jest drugim najlepszym, jeżeli chodzi o sieci sprzedażowe. Więcej internautów skorzystało wyłącznie z aplikacji Rossmanna – 6,2 mln. Dało to tej drogerii dwunaste miejsce w badaniu.

Sporo internautów spojrzało również przychylnym okiem na aplikację AliExpress, Allegro i OLX. Tą pierwszą odwiedziło ponad 3,88 mln użytkowników (piętnaste miejsce), drugą – 3,46 mln (dziewiętnaste miejsce), a trzecią – 3,29 (osiemnaste miejsce).

d6goss1

Pierwszą trójkę w badaniu Gemiusa zajęły odpowiednio: aplikacja Google (ponad 18,5 mln użytkowników), aplikacja YouTube (ok. 18,2 mln) i Mapy Google’a (ok. 15,3 mln). Ogółem liczba internautów w Polsce we wrześniu 2019 roku wyniosła 28,2 mln.

Zobacz nowy odcinek Czy to się opłaca: Jedli serek z czekoladą. Smak ich zadziwił

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d6goss1

Podziel się opinią

Share
d6goss1
d6goss1