Trwa ładowanie...
d4eo2uy

Kurs praw do akcji Cool Marketing wzrósł w debiucie na NewConnect o 47,37 proc.

06.07. Warszawa (PAP) - Kurs praw do akcji spółki Cool Marketing, producenta artykułów reklamowych, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 47,37 proc.,...

d4eo2uy
d4eo2uy

06.07. Warszawa (PAP) - Kurs praw do akcji spółki Cool Marketing, producenta artykułów reklamowych, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 47,37 proc., do 1,12 zł.

Podstawą działalności Cool Marketing jest produkcja artykułów reklamowych w Azji. Spółka pośredniczy pomiędzy klientami poszukującymi materiałów promocyjnych a bezpośrednimi producentami. W zależności od wymagań klienta uczestniczy we wszystkich etapach, od kreacji, poprzez projekty, kontrolę nad przebiegiem wszystkich procesów produkcyjnych.

Cool Marketing zamierza poszerzyć ofertę produktową, między innymi o coopacking, rozbudować kanały sprzedaży i rozwinąć usługi budowania strategii promocji nowych marek. Strategia spółki przewiduje także akwizycje podmiotów z branży.

Spółka prognozuje w 2011 roku 6,1 mln zł przychodów oraz 0,89 mln zł zysku brutto. Prognoza na 2012 rok zakłada 6,77 mln zł przychodów i 1 mln zł zysku brutto.(PAP)

gsu/ jtt/

d4eo2uy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4eo2uy