Kurs praw do akcji Cool Marketing wzrósł w debiucie na NewConnect o 47,37 proc.
06.07. Warszawa (PAP) - Kurs praw do akcji spółki Cool Marketing, producenta artykułów reklamowych, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 47,37 proc.,...
06.07. Warszawa (PAP) - Kurs praw do akcji spółki Cool Marketing, producenta artykułów reklamowych, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 47,37 proc., do 1,12 zł.
Podstawą działalności Cool Marketing jest produkcja artykułów reklamowych w Azji. Spółka pośredniczy pomiędzy klientami poszukującymi materiałów promocyjnych a bezpośrednimi producentami. W zależności od wymagań klienta uczestniczy we wszystkich etapach, od kreacji, poprzez projekty, kontrolę nad przebiegiem wszystkich procesów produkcyjnych.
Cool Marketing zamierza poszerzyć ofertę produktową, między innymi o coopacking, rozbudować kanały sprzedaży i rozwinąć usługi budowania strategii promocji nowych marek. Strategia spółki przewiduje także akwizycje podmiotów z branży.
Spółka prognozuje w 2011 roku 6,1 mln zł przychodów oraz 0,89 mln zł zysku brutto. Prognoza na 2012 rok zakłada 6,77 mln zł przychodów i 1 mln zł zysku brutto.(PAP)
gsu/ jtt/