Trwa ładowanie...
d3qal6x
03-02-2016 11:37

Larq zrealizuje kampanię wartą 3,15 mln euro netto dla Polskiej Izby Makaronu

Warszawa, 03.02.2016 (ISBnews) - Larq podpisał z Polską Izbą Makaronu (PIM) umowę na realizację kampanii promocyjno-informacyjnej dotyczącej makaronu na rynkach krajów trzecich pt. "Makarony Europy", podała spółka. Budżet kampanii wynosi 3,15 mln euro netto.

d3qal6x
d3qal6x

"Na podstawie umowy emitent zobowiązał się do zrealizowania działań, których przedmiotem jest kampania promocyjno-informacyjna dotycząca makaronu na rynkach krajów trzecich pt. 'Makarony Europy'. Program 'Makarony Europy' ma być realizowany w latach 2016-2019 na podstawie umowy zawartej przez Polską Izbę Makaronu z Agencją Rynku Rolnego" - czytamy w komunikacie.

Umowa obowiązuje od dnia podpisania przez PIM umowy z Agencją Rynku Rolnego (ARR) na realizację programu "Makarony Europy" w latach 2016-2019.

"Budżet przedmiotowej kampanii promocyjno-informacyjnej wynosi 3 149 260 euro netto i jest podzielony na części odpowiadające poszczególnym fazom realizacji programu" - podano także.

Z tytułu usług określonych umową Larq otrzyma prowizję w wysokości 5%, liczoną od wszystkich działań związanych z zakupem czasu antenowego lub powierzchni reklamowej w mediach takich, jak telewizja, radio, prasa, internet, a także prowizję w wysokości 13%, liczoną od pozostałych kosztów działań i ryczałt na koszty ogólne nadzoru przedsięwzięcia w wysokości 4%.

d3qal6x

Czas realizacji działań wynikających z umowy dzieli się na trzy dwunastomiesięczne fazy. Larq będzie kontynuować wykonanie umowy w drugiej i trzeciej fazie dopiero po otrzymaniu pisemnego zezwolenia od PIM, przy czym wydanie takiego zezwolenia jest uwarunkowane uzyskaniem zgody z ARR i dostępnością wymaganych środków finansowych w budżecie przedsięwzięcia.

PIM może czasowo zawiesić lub ostatecznie rozwiązać umowę w przypadku, gdy wymagane na jej wykonanie środki nie będą dostępne w budżecie przedsięwzięcia. "W takim przypadku Polska Izba Makaronu zobowiązana jest do rozliczenia z emitentem w ustalonym terminie kosztów kwalifikowanych, poniesionych do dnia zawieszenia lub ostatecznego rozwiązania umowy oraz zapłaty należnej prowizji" - czytamy dalej.

Umowa wygaśnie po dokonaniu rozliczenia końcowego kampanii, co może nastąpić do 4 miesięcy od zakończenia działań w jej ramach.

W październiku 2015 r. spółka CAM Media zmieniła nazwę na Larq. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2008 r. Filarami biznesu grupy są Nextbike Polska - największy w Polsce dostawca i operator miejskich systemów rowerowych, Synergic - wiodący krajowy operator i właściciel niestandardowych nośników reklamy zewnętrznej oraz Brand24 - właściciel autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie.

(ISBnews)

d3qal6x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3qal6x