Larq zrealizuje kampanię wartą 3,15 mln euro netto dla Polskiej Izby Makaronu
Warszawa, 03.02.2016 (ISBnews) - Larq podpisał z Polską Izbą Makaronu (PIM) umowę na realizację kampanii promocyjno-informacyjnej dotyczącej makaronu na rynkach krajów trzecich pt. "Makarony Europy", podała spółka. Budżet kampanii wynosi 3,15 mln euro netto.
03.02.2016 | aktual.: 03.02.2016 11:53
"Na podstawie umowy emitent zobowiązał się do zrealizowania działań, których przedmiotem jest kampania promocyjno-informacyjna dotycząca makaronu na rynkach krajów trzecich pt. 'Makarony Europy'. Program 'Makarony Europy' ma być realizowany w latach 2016-2019 na podstawie umowy zawartej przez Polską Izbę Makaronu z Agencją Rynku Rolnego" - czytamy w komunikacie.
Umowa obowiązuje od dnia podpisania przez PIM umowy z Agencją Rynku Rolnego (ARR) na realizację programu "Makarony Europy" w latach 2016-2019.
"Budżet przedmiotowej kampanii promocyjno-informacyjnej wynosi 3 149 260 euro netto i jest podzielony na części odpowiadające poszczególnym fazom realizacji programu" - podano także.
Z tytułu usług określonych umową Larq otrzyma prowizję w wysokości 5%, liczoną od wszystkich działań związanych z zakupem czasu antenowego lub powierzchni reklamowej w mediach takich, jak telewizja, radio, prasa, internet, a także prowizję w wysokości 13%, liczoną od pozostałych kosztów działań i ryczałt na koszty ogólne nadzoru przedsięwzięcia w wysokości 4%.
Czas realizacji działań wynikających z umowy dzieli się na trzy dwunastomiesięczne fazy. Larq będzie kontynuować wykonanie umowy w drugiej i trzeciej fazie dopiero po otrzymaniu pisemnego zezwolenia od PIM, przy czym wydanie takiego zezwolenia jest uwarunkowane uzyskaniem zgody z ARR i dostępnością wymaganych środków finansowych w budżecie przedsięwzięcia.
PIM może czasowo zawiesić lub ostatecznie rozwiązać umowę w przypadku, gdy wymagane na jej wykonanie środki nie będą dostępne w budżecie przedsięwzięcia. "W takim przypadku Polska Izba Makaronu zobowiązana jest do rozliczenia z emitentem w ustalonym terminie kosztów kwalifikowanych, poniesionych do dnia zawieszenia lub ostatecznego rozwiązania umowy oraz zapłaty należnej prowizji" - czytamy dalej.
Umowa wygaśnie po dokonaniu rozliczenia końcowego kampanii, co może nastąpić do 4 miesięcy od zakończenia działań w jej ramach.
W październiku 2015 r. spółka CAM Media zmieniła nazwę na Larq. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2008 r. Filarami biznesu grupy są Nextbike Polska - największy w Polsce dostawca i operator miejskich systemów rowerowych, Synergic - wiodący krajowy operator i właściciel niestandardowych nośników reklamy zewnętrznej oraz Brand24 - właściciel autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie.
(ISBnews)