Liberty wchodzi na rynek MŚP, chce podwoić przypis składki (aktl.)

#
dochodza informacje nt. ubezpieczeń
#

06.10. Warszawa (PAP) - Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia i rozszerza ofertę o ubezpieczenia dla małych i średnich firm. Firma chce wejść do grupy największych ubezpieczycieli na rynku majątkowym i liczy na podwojenie przypisu składki w tym segmencie.

"Chcemy rosnąć szybciej niż rynek, chcemy rosnąć szybciej w ubezpieczeniach majątkowych niż komunikacyjnych. Moją ambicją jest wejście do czołówki ubezpieczycieli, do pierwszej dziesiątki firm. Wymaga to podwojenia przypisu z naszej strony" - powiedział w poniedziałek podczas prezes spółki Marcin Warszewski, dodając, że może to potrwać 5-7 lat.

Jak wyjaśnił, spółka zdecydowała się na zmianę marki, żeby zakomunikować nowy model biznesowy. Z firmy, która na początku działalności oferowała wyłącznie ubezpieczenia komunikacyjne w kanale direct, stała się towarzystwem z różnorodną gamą produktów, także dla biznesu, w różnych kanałach sprzedaży.

"Mamy różne kanały sprzedaży, rozszerzamy ofertę produktową, wchodzimy na rynek firm. Nie zamierzamy wycofać się z kanału direct" - powiedział Warszewski.

Działając już pod nową marką Liberty Ubezpieczenia, firma wprowadza do oferty polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Obejmują one ubezpieczenia od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, OC, assistance oraz NNW. Jest też możliwość rozszerzenia ochrony o klauzule dodatkowe.

Liberty Ubezpieczenia szacuje, że wartości rynku ubezpieczeń dla MŚP wynosi około 1 mld zł, a do 2023 roku ma wzrosnąć do ok. 1,29 mld zł.

Według Warszewskiego, jedynie ok. 50 proc. małych firm ma ubezpieczenia inne niż komunikacyjne. Z prognoz spółki wynika, że rynek ubezpieczeń majątkowych dla MŚP będzie jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku ubezpieczeń majątkowych.

Prezes zwrócił uwagę, że Liberty Ubezpieczenia ma ofertę ubezpieczeniową dostosowaną do specyfiki poszczególnych branż. Na przykład inna dla grupy biuro i informatyka, sklep i sprzedaż czy apteki.

Klienci biznesowi Liberty Ubezpieczenia mogą też wybrać ubezpieczenie w wybranym przez siebie zakresie na przykład: sprzętu elektronicznego, od pożaru i innych zdarzeń losowych, oraz OC działalności.

Oferta spółki adresowana ma być do firm, które zgłaszają do ubezpieczenia mienie o wartości do 10 mln zł na jedną lokalizację oraz do 20 mln zł na wszystkie lokalizacje.

Obecnie spółka ma 1,1-proc. udziału w rynku ubezpieczeń majątkowych, w tym 2 proc. w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych.

W 2013 roku składka przypisana brutto wyniosła 298,1 mln zł, czyli była o 11 proc. wyższa niż w 2012 r. W pierwszej połowie 2014 r. składka wynosiła 160 mln zł.

Liberty Ubezpieczenia należy do międzynarodowej grupy Liberty Mutual Insurance świadczącą kompleksowe usługi w 27 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych.

Sieć dystrybucji produktów firmy obejmuje ponad 8 tys. doradców w całej Polsce, kanały bezpośrednie - internet i telefon, bancassurance oraz brokerów. Klientami firmy jest 500 tys. osób.

Liberty Direct, obecnie Liberty Ubezpieczenia, jest obecne w Polsce od 7 lat.

Zmianę marki wspiera kampania reklamowa, której twarzą został Bogusław Wołoszański, dziennikarz znany głównie jako autor i prowadzący program "Sensacje XX wieku".

Źródło artykułu:PAP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.