Lidl kontra Biedronka. Jakie promocje dla rodziców?

Sieci Lidl i Biedronka przez lata konkurowały na niskie ceny. Ale teraz dyskonty chcą pokazać, że mogą być nie tylko tanie, ale i prorodzinne. Biedronka jako pierwsza wprowadziła do oferty Powitalną Paczką Dada, a teraz Lidl włączył się do walki o uwagę rodziców, prezentując Powitalną Paczkę Lupilu.

Lidl kontra Biedronka. Jakie promocje dla rodziców?
Lidl kontra Biedronka. Jakie promocje dla rodziców?
Źródło zdjęć: © Money.pl | Rafał Parczewski

04.10.2023 | aktual.: 04.10.2023 18:34

Najpierw sieć Biedronka wpadła na pomysł specjalnych, darmowych paczek powitalnych dla dzieci, które mogą zamówić rodzice zarejestrowani na specjalnej stronie internetowej. Świeżo upieczeni rodzice mogą liczyć na pieluszki, chusteczki nawilżane i papierowe patyczki do pielęgnacji marki własnej Biedronki - Dada, które otrzymują prosto do domu. Portal dlahandlu.pl zwraca uwagę, że teraz na podobny pomysł wpadł Lidl z marką własną Lupilu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Lidl kontra Biedronka

W październiku wystartowała akcja "Powitalna Paczka Lupilu". Promocja obejmuje wszystkie sklepy stacjonarne sieci Lidl w Polsce i potrwa od 02.10.2023 r. do 31.10.2023. "Warunkiem skorzystania z akcji jest uzupełnienie przez uczestnika daty urodzenia dziecka w sekcji Lidl Plus 'O mnie'. Rodziny otrzymają specjalne kupony promocyjne na pieluszki i chusteczki" - czytamy w serwisie.

Programy lojalnościowe. 64 proc. Polaków uczestniczy w co najmniej jednym

Jak wynika z raportu Monitor Programów Lojalnościowych 2023, 64 proc. Polaków uczestniczy w co najmniej jednym programie lojalnościowym. "Najpopularniejszym – z udziałem w rynku na poziomie 41 proc. – pozostaje Moja Biedronka. Na podium są jeszcze Vitay (Orlen) i Lidl Plus (po 18 proc.). Na wysokim 4. miejscu zadebiutował Kaufland Card (9 proc.), a ranking zamyka Klub Rossmann (także 9 proc.)" - podano.

Według raportu 90 proc. uczestników programów lojalnościowych korzysta z aplikacji mobilnych. Najczęściej robi to w trakcie zakupów – 92 proc. użytkowników programu "Żappka", 87 proc. "Lidl Plus" i 79 proc. "Klubu Rossmann" oraz połowa uczestników programu "Moja Biedronka".

Około 1/3 wszystkich osób korzystających z programów lojalnościowych na bieżąco sprawdza oferty sieci i liczbę zgromadzonych punktów, najczęściej tych oferowanych przez sklepy spożywcze i stacje paliw. Podobny odsetek użytkowników praktycznie nie korzysta z programu, a mniej więcej połowa sprawdza swój status i wykorzystuje zniżki lub nagrody raz na jakiś czas lub wtedy kiedy przypomni im o tym sprzedawca.

Źródło artykułu:WP Finanse
LidlBiedronkarodzice
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)