Trwa ładowanie...

Lidl kontra Biedronka. Jakie promocje dla rodziców?

Sieci Lidl i Biedronka przez lata konkurowały na niskie ceny. Ale teraz dyskonty chcą pokazać, że mogą być nie tylko tanie, ale i prorodzinne. Biedronka jako pierwsza wprowadziła do oferty Powitalną Paczką Dada, a teraz Lidl włączył się do walki o uwagę rodziców, prezentując Powitalną Paczkę Lupilu.

Lidl kontra Biedronka. Jakie promocje dla rodziców?Lidl kontra Biedronka. Jakie promocje dla rodziców?Źródło: Money.pl, fot: Rafał Parczewski
d2q127r
d2q127r

Najpierw sieć Biedronka wpadła na pomysł specjalnych, darmowych paczek powitalnych dla dzieci, które mogą zamówić rodzice zarejestrowani na specjalnej stronie internetowej. Świeżo upieczeni rodzice mogą liczyć na pieluszki, chusteczki nawilżane i papierowe patyczki do pielęgnacji marki własnej Biedronki - Dada, które otrzymują prosto do domu. Portal dlahandlu.pl zwraca uwagę, że teraz na podobny pomysł wpadł Lidl z marką własną Lupilu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Zmieni się model konsumpcji podróży". Co nas czeka w transporcie po 2035 r.?

Lidl kontra Biedronka

W październiku wystartowała akcja "Powitalna Paczka Lupilu". Promocja obejmuje wszystkie sklepy stacjonarne sieci Lidl w Polsce i potrwa od 02.10.2023 r. do 31.10.2023. "Warunkiem skorzystania z akcji jest uzupełnienie przez uczestnika daty urodzenia dziecka w sekcji Lidl Plus 'O mnie'. Rodziny otrzymają specjalne kupony promocyjne na pieluszki i chusteczki" - czytamy w serwisie.

Programy lojalnościowe. 64 proc. Polaków uczestniczy w co najmniej jednym

Jak wynika z raportu Monitor Programów Lojalnościowych 2023, 64 proc. Polaków uczestniczy w co najmniej jednym programie lojalnościowym. "Najpopularniejszym – z udziałem w rynku na poziomie 41 proc. – pozostaje Moja Biedronka. Na podium są jeszcze Vitay (Orlen) i Lidl Plus (po 18 proc.). Na wysokim 4. miejscu zadebiutował Kaufland Card (9 proc.), a ranking zamyka Klub Rossmann (także 9 proc.)" - podano.

Według raportu 90 proc. uczestników programów lojalnościowych korzysta z aplikacji mobilnych. Najczęściej robi to w trakcie zakupów – 92 proc. użytkowników programu "Żappka", 87 proc. "Lidl Plus" i 79 proc. "Klubu Rossmann" oraz połowa uczestników programu "Moja Biedronka".

d2q127r

Około 1/3 wszystkich osób korzystających z programów lojalnościowych na bieżąco sprawdza oferty sieci i liczbę zgromadzonych punktów, najczęściej tych oferowanych przez sklepy spożywcze i stacje paliw. Podobny odsetek użytkowników praktycznie nie korzysta z programu, a mniej więcej połowa sprawdza swój status i wykorzystuje zniżki lub nagrody raz na jakiś czas lub wtedy kiedy przypomni im o tym sprzedawca.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2q127r
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2q127r