Lidl stawia na wina. Zarezerwujesz butelkę przez internet, odbierzesz w sklepie

Lidl uruchomi internetowy serwis do sprzedaży win. Klienci będą mogli przejrzeć ofertę, poznać proponowane wina i je zamówić. Butelki odbiorą w stacjonarnym sklepie. Niemiecki dyskont chce edukować Polaków i otworzyć się na produkty z wyższej półki.

Lidl stawia na wina. Zarezerwujesz butelkę przez internet, odbierzesz w sklepie
Źródło zdjęć: © East News
Mateusz Ratajczak

28.10.2017 09:30

Internetowa winnica Lidla wystartuje 3 listopada. Serwis będzie dostępny pod adresem winnicalidla.pl. W tej chwili wejście na tę stronę przerzuca nas automatycznie na główny serwis sklepu Lidl. O winach poczytać jeszcze nie można. O nowym pomyśle dyskontu informują Wiadomości Handlowe.

Jak będzie wyglądał cały proces? Przez internet wybierzemy interesujące nas wina. Po rejestracji będziemy mogli określić, w którym sklepie chcielibyśmy je odebrać. Później wystarczy czekać na wiadomość od Lidla i odebrać rezerwację. Za wino zapłacimy przy sklepowej kasie.

Jak informują Wiadomości Handlowe, Lidl przy budowie serwisu skorzystał ze wsparcia ekspertów. Za dobór i ocenę win odpowiada m.in. Michał Jancik, który w 2000 roku zdobył tytuł Mistrza Polski Sommelierów. Obecnie jest wykładowcą na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Do tego sieci pomagał Richard Bampfield, który może się pochwalić tytułem Master of Wine. On z kolei jest niezależnym testerem win.

Na temat każdego wina klient będzie mógł przeczytać notkę informacyjną. Do tego w serwisie wszystkie trunki będą miały swoją ocenę w skali do 100 punktów. Lidl zaoferował tylko produkty, które w oczach ekspertów uzyskały nie mniej niż 80 punktów.

Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska w rozmowie z mediami zdradził, że nad projektem firma pracowała przez ostatnie kilka miesięcy. Prezes sieci zarzeka się, że to nie tylko element biznesu, ale również „misja kulinarna”, którą chce realizować firma.

alkoholwinozakupy
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (93)