Trwa ładowanie...
12-01-2017 12:49

Media razem ze szlachetną paczką połączyły polaków

XVI edycja SZLACHETNEJ PACZKI połączyła 750 970 Polaków, a pomoc otrzymało 18 960 rodzin w potrzebie. Tak duża skala projektu nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie mediów, które zapraszały Polaków do pomagania.

Media razem ze szlachetną paczką połączyły polaków
d2dw1oc
d2dw1oc

XVI edycja SZLACHETNEJ PACZKI połączyła 750 970 Polaków, a pomoc otrzymało 18 960 rodzin w potrzebie. Tak duża skala projektu nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie mediów, które zapraszały Polaków do pomagania.

– Zrobiłem to z litości – wyznaje pan Waldemar patrząc na Moruska. – Było dwanaście małych piesków, właściciele pozbyli się jedenastu, a gdy tego ostatniego nikt nie chciał, planowali go zabić – wspomina. Dlatego mężczyzna zdecydował się przygarnąć szczeniaka, mimo że sam ma ciężko. Podczas rozpakowywania paczek, panu Waldemarowi z przejęcia drżą ręce. Kiedy otwiera pierwszą z nich, obraca się z uśmiechem w stronę ukochanego psa: – Morusek, patrz! SZLACHETNA PACZKA nawet o tobie nie zapomniała! – do jednej z paczek darczyńcy zapakowali zapas karmy dla psa. Gdy wolontariusze i darczyńcy zbierali się do wyjścia, pan Waldemar wyjął z szafki opłatek i ze łzami w oczach podzielił się ze wszystkimi.

To jedna z tysięcy historii, które wydarzyły się w ramach SZLACHETNEJ PACZKI. Sukces projektu nie byłby możliwy, gdyby nie zaangażowanie wielu mediów, które zapraszały Polaków do pomagania. ##302 mln impresji SZLACHETNA PACZKA w czasie kampanii na przełomie listopada i grudnia, tylko dzięki mediom tradycyjnym oraz portalom internetowym, trafiła do ogromnej liczby Polaków. Raport przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów, partnera Paczki, wskazuje ponad 302 mln impresji. Spośród ww. mediów, największe dotarcie miały publikacje w telewizji (41%) i radiu (38,9%).


Liczba publikacji poświęconych SZLACHETNEJ PACZCE w czasie kampanii (19.11-24.12.2016):

1) *7 199* – portale

d2dw1oc

2) *1 555 *– radio

3) *778 *– prasa

4) *657 *– TV

Jeśli chodzi o Social Media, w czasie kampanii o Paczce wspomniano:

  • 19 921 razy na Facebooku (m.in. udostępniane zdjęcia, Raport o biedzie, zapraszanie do pomocy i do wspólnego organizowania paczek)
  • 2 196 razy na Twitterze. ** ##Na media patrzymy jak na partnerów Powyższe dane potwierdzają, że rola mediów w realizacji SZLACHETNEJ PACZKI jest bardzo ważna. To media przybliżyły Polakom wstrząsający _ Raport o biedzie _, informowały na bieżąco o najważniejszych wydarzeniach w projekcie i zaangażowaniu gwiazd, podpowiadały jak mądrze pomagać i przedstawiały historie ubogich.
d2dw1oc

– Na media patrzymy jak na partnerów, którzy współtworzą z nami SZLACHETNĄ PACZKĘ. Jesteśmy wdzięczni za to, że możemy liczyć na wsparcie wielu redakcji i wspólnie zmieniać życie setek tysięcy osób – podsumowała Agnieszka Czapla, menadżer ds. komunikacji Stow. WIOSNA, organizatora projektu. ##Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego! Już 20 stycznia w Krakowie odbędzie się pierwszy w historii SZLACHETNEJ PACZKI, wyjątkowy Kongres „Nowatorskie pomysły na rozwój siebie i swojego biznesu”. Sprawdź na: *www.szlachetnapaczka.pl*

*Informacja prasowa *

d2dw1oc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2dw1oc