Trwa ładowanie...
d1vo0k1
espi
10-07-2014 17:10

MEDIACAP - Raport miesięczny za czerwiec 2014 (25/2014) - EBI

MEDIACAP - Raport miesięczny za czerwiec 2014 (25/2014)

d1vo0k1
d1vo0k1

| | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | NEW CONNECT | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | Raport EBI nr | 25 | / | 2014 | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2014-07-10 | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Raport miesięczny za czerwiec 2014 | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za czerwiec 2014. I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta. Zgodnie z opublikowanym w grudniu 2013 raportem globalnej firmy mediowej ZenithOptimedia (dalej "ZO"), wartość polskiego rynku reklamowego zmalała w 2013 o 5,6%., wynosząc 6,367 mld zł netto. Według przedstawicieli ZO, w ostatnich miesiącach ubiegłego roku rynek wyraźnie się ożywił i wiele wskazuje na to, że zaczyna powoli rosnąć. Optymistyczne sygnały płyną zarówno ze stopniowo przyspieszającej gospodarki, jak i ze strony reklamodawców. ZO prognozuje, że w 2014 rynek reklamowy zyska 1,4%. i jego wartość wyniesie 6,456 mld zł netto. W tym czasie wydatki na reklamę telewizyjną wzrosną o 1,1% natomiast wydatki reklamowe w internecie zwiększą się o 12,2 proc. Według ZO wzrosty już teraz widać przede wszystkim w
reklamie w wyszukiwarkach, formatach wideo oraz reklamie mobilnej (notującej rok do roku wzrosty po kilkaset procent). W bieżącym roku na znaczeniu zyska jeszcze model zakupowy RTB (Real Time Bidding). Wzrośnie też wartość reklamy kinowej o 1,8%, a inwestycje w reklamę radiową zwiększą się o 1,3%. Największe spadki nastąpią w reklamie prasowej. Nakłady ma promocję w dziennikach zmaleją o 16,1% (po spadku o ok 25% w 2013), a w przypadku magazynów o 14,9% (po spadku o blisko 20% w 2013). Zdecydowanie wyhamuje za to spadek reklamy outdoorowej. O ile w br. wydatki na nią zmniejszyły się o 11,2 % w 2013 (głównie wskutek cięć budżetów przez marketerów z branży telekomunikacyjnej), o tyle w bieżącym roku zmaleją tylko o 0,9%. W tym kontekście warto zauważyć, iż po transakcjach z Q4 2013 znacząco zwiększyło się zaangażowanie MEDIACAP SA na rynku reklamy internetowej, zmalała zaś nasza ekspozycja na segment reklamy prasowej. II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu
bieżącego w okresie objętym raportem. Spółka dokonała następujące publikacje w systemie EBI w czerwcu 2014: 10.06.2014 ? RB 21/2014 - Zwiększenie udziału w The Digitals Sp. z o.o. z 51% do 54% Zarząd MEDIACAP SA (dalej ?Emitent? lub ?MEDIACAP?) informuje, że 9 czerwca 2014 r. zawarł umowę sprzedaży z osobą fizyczną będącą jednym ze wspólników i zarazem osobą z kadry zarządzającej spółki The Digitals Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej ?The Digitals? lub ?Spółka?), na podstawie której MEDIACAP kupił od sprzedawcy 72 udziały, reprezentujące 3% kapitału zakładowego i taki sam udział w ogólnej liczbie głosów w Spółce. Tym samym udział MEDIACAP w Spółce wzrósł do 54%. Pozostałe 46% udziałów The Digitals nadal pozostaje w rękach kadry zarządzającej: Panów Artura Karczykowskiego i Bartosza Aninowskiego (w ramach jego wspólnoty małżeńskiej). The Digitals jest wiodącym dostawcą usług z zakresu reklamy w internecie oraz budowy dedykowanych systemów IT, z naciskiem na funkcjonalności: front-end, wsparcia dla
sprzedaży i wsparcia zarządzania. Strony ustaliły, że cena sprzedaży będzie uzależniona od średniej z osiągniętych przez Spółkę wyników ze sprzedaży i wyników netto za 2014 i 2015 i wynosić będzie nie więcej niż 480.000 zł. Pozostałe warunki transakcji nie odbiegają od przyjętych dla tego typu transakcji i obejmują standardowe klauzule zobowiązania do poufności, oświadczenia zbywcy dotyczące przedmiotu transakcji oraz zasady odpowiedzialności za prawdziwość tych oświadczeń. 10.06.2014 ? RB 22/2014 - Raport miesięczny za maj 2014 Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za maj 2014. 26.06.2014 ? RB 23/2014 - 600.000 zł zwrotu dopłat od spółki zależnej Emitent, informuje że w dniu 26 czerwca 2014 r. Zwyczajne Zgromadzenie Wspólników Spółki zależnej Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. podjęło uchwałę zgodnie z § 8 Umowy Spółki Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. w sprawie zwrotu udziałowcom Spółki dopłat (dokonanych na podstawie uchwały Zgromadzenia Wspólników z dnia 29
sierpnia 2011 r. o czym Emitent informował raportem bieżącym Nr 27/2011 z dnia 29 sierpnia 2011 r.) w takim samym stosunku w jakim były wpłacone. Zwrot nastąpi w części - do łącznej kwoty 600.000 (słownie: sześćset tysięcy) złotych tj. w wysokości 6.000 (słownie: sześć tysięcy) złotych na każdy posiadany udział. Zwrot przypadający na MEDIACAP SA wynosi 450.000 (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy). 27.06.2014 ? RB 24/2014 - Uchwały podjęte na ZWZA Zarząd MEDIACAP SA ("Spółka") przekazuje w załączeniu, do wiadomości publicznej treść uchwał, które zostały podjęte na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki, które odbyło się w dniu 26 czerwca 2014 roku. Z uwagi na fakt, iż na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Spółki obecny był jeden pełnomocnik reprezentujący dwóch Akcjonariuszy Spółki, Zgromadzenie zdecydowało o niepodejmowaniu uchwał w przedmiocie: - uchylenia tajności głosowania przy wyborze Komisji Skrutacyjnej i Komisji Wnioskowej, - wyboru Komisji Skrutacyjnej, - wyboru Komisji Wnioskowej.
Spółka dokonała następujące publikacje w systemie ESPI w czerwcu 2014: 03.06.2014 ? 12/2014 - Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Zarząd Spółki pod firmą MEDIACAP SA ("Spółka") informuje o zwołaniu na dzień 26 czerwca 2014 r. na godz. 12:00 w siedzibie spółki w Warszawie, przy ul. Francuskiej 37 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy. Zarząd Spółki Mediacap SA publikuje raport ESPI z opóźnieniem, które wynikało z mylnego przekonania o publikacji raportu ESPI w sprawie zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, o którym mowa powyżej, w dniu 26 maja 2014 roku. W załączeniu Zarząd Spółki przedstawia pełną treść ogłoszenia, projekty uchwał, które będą przedmiotem obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Spółki oraz formularz do wykonywania głosu przez pełnomocnika. 27.06.2014 ? 14/2014 - Lista akcjonariuszy posiadających powyżej 5% głosów na ZWZA w dniu 26.06.2014 r. Zarząd Mediacap SA przekazuje niniejszym listę akcjonariuszy posiadających powyżej 5% głosów
na ZWZA w dniu 26.06.2014 r. 1) Posella Limited: Liczba akcji zarejestrowanych na ZWZA - 5 497 987, Liczba głosów z zarejestrowanych akcji - 5 497 987, Udział w ogólnej liczbie głosów (%) - 34,09 %, Udział w liczbie głosów obecnych na ZWZA (%) - 56 %. 2) Frinanti Limited: Liczba akcji zarejestrowanych na ZWZA - 4 266 054, Liczba głosów z zarejestrowanych akcji - 4 266 054, Udział w ogólnej liczbie głosów (%) - 26,45 %, Udział w liczbie głosów obecnych na ZWZA (%) - 44 %. III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem. Kluczowym celem wejścia MEDIACAP SA na giełdę było zwiększenie udziału w rynku oraz dywersyfikacja usług. W efekcie trzech przejęć - pakietu 75% w Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. w Q1 2010, pakietu 53% w Grupa IQS Sp. z o.o. w Q4 2013 oraz pakietu 51% w The Digitals Sp. z o.o w 2014 roku przychody Spółki wyniosą ok. 70 milionów złotych tj. blisko cztery razy więcej niż w roku debiutu, a jej portfel usług
obejmie obok eventów również reklamę, badania rynku i opinii publicznej oraz usługi z zakresu reklamy w internecie i programowania. Warto nadmienić, iż w bieżącym roku ponad 50% przychodów spółki pochodzić będzie z najbardziej nowoczesnego i rosnącego segmentu rynku marketingowego - IT/Data. Tym samym w roku 2014 MEDIACAP SA będzie miała szansę stać się największą publicznie notowaną spółką z zakresu marketingu (większa niż Codemedia SA, K2 Internet SA czy CAM Media SA) i rozpocząć kolejny cykl wzrostu, który pozwoli jej skutecznie przejść na rynek regulowany GPW na przełomie 2014/2015. IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego. 14.08.2014 - Publikacja raportu kwartalnego za Q2 2014
Podstawa prawna: Punkt 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. "Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect". | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Załączniki | | | | | | | | | | |
| | Plik | Opis | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d1vo0k1

| | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | | | | (telefon) | (fax) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | (NIP) | (REGON) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | (skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | (ulica) | (numer) | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | (e-mail) | (www) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | (kod pocztowy)
| (miejscowość) | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis Data
Jacek Olechowski Prezes Zarządu
Edyta Gurazdowska Członek Zarządu

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d1vo0k1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1vo0k1