Monnari Trade planuje akwizycje i rozwój nowych marek
Warszawa, 20.04.2016 (ISBnews) - Monnari Trade planuje umocnić swoją pozycję na rynku poprzez akwizycje w branży oraz rozwój nowych marek, poinformował prezes Mirosław Misztal.
"W bieżącym roku będzie kontynuowany rozwój sieci detalicznej w kraju (zwiększenie powierzchni sprzedaży o kolejne 3-4 tys. m2 ) oraz będą podejmowane działania mające na celu zwiększenie efektywności sklepu internetowego. Ważnym elementem usprawnienia procesów logistycznych jest budowa centralnego magazynu, której pierwszy etap jest planowany na bieżący rok" - napisał Misztal w liście do akcjonariuszy i klientów.
Powierzchnia handlowa na koniec marca wyniosła 27 tys. m2 wobec 21,3 tys. m2 rok wcześniej. Na koniec I kw. Grupa Monnari posiadała 147 salonów (w I kw. br. zostały zamknięte dwa salony) wobec 129 salonów rok wcześniej.
(ISBnews)