Możesz rozwiązać umowę bez kosztów. Platformy cyfrowe mają problem

Jesteś klientem nc+ albo Cyfrowego Polsatu? Do końca grudnia możesz rozwiązać umowę. To efekt wycofania z ofert platform cyfrowych kanału Universal Channel. Każdy kto miał go gwarantowany, teraz może wypowiedzieć umowę bez konsekwencji

Możesz rozwiązać umowę bez kosztów. Platformy cyfrowe mają problem
Źródło zdjęć: © Fotolia
Sebastian Ogórek

02.12.2017 | aktual.: 04.12.2017 15:59

Od kilku dni klienci nc+ dostają listy. Choć zazwyczaj kipią one feerią barw, zdjęciami z piłkarskich meczów i kadrami z kinowych hitów, to tym razem w środku jest zwykła biała kartka papieru z trzema informacjami.

Na początku pojawia się informacja o nowych kanałach telewizyjnych dostępnych na platformie (m.in. Telewizji WP czy Eleven Sports 4), później o technologicznej nowince, czyli transmisjach w jakości 4K, ale najciekawsze z punktu widzenia klienta wiadomości są na samym końcu listu.

"Z przyczyn niezależnych od operatora nc+, od dnia 1 stycznia 2018 r. kanał Universal Channel HD będzie niedostępny na terytorium Polski u wszystkich operatorów, w tym również na platformie nc+" - czytamy w piśmie.

"Przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia i bez ponoszenia konsekwencji finansowych" - napisano dalej piśmie. Jak dodano, klienci mają na to czas do końca roku.

Ponieważ jednak Universal Channel miał też Cyfrowy Polsat, to i ta największa w kraju platforma cyfrowa, umożliwia darmowe rozwiązanie umowy.

"Przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie” - czytamy w piśmie Cyfrowego Polsatu.

Aby bez konsekwencji rozwiązać umowę, trzeba mieć kanał Universal Channel gwarantowany w swoim pakiecie telewizyjnym. Jak najłatwiej to sprawdzić? Warto zadzwonić do swojej platformy cyfrowej. Można też poszukać tej informacji w umowie.

Źródło artykułu:WP Finanse
zakupycyfrowy polsatnc+
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (441)