Na rynku pojawią się nowe papierosy
Reynolds American, firma z przemysłu tytoniowego, do której należą takie marki jak Pall Mall czy Camel, wprowadza na rynek nowy rodzaj papierosów. Zamiast spalać tytoń palący będzie go podgrzewać. Ma to być zdrowsza opcja dla wszystkich, którzy szukają alternatyw dla tradycyjnych papierosów.
18.11.2014 | aktual.: 18.11.2014 14:08
Reynolds American, firma z branży tytoniowej, do której należą takie marki jak Pall Mall czy Camel, wprowadza na rynek nowy rodzaj papierosów. Zamiast spalać tytoń, palący będzie go podgrzewać. Ma to być zdrowsza opcja dla wszystkich, którzy szukają alternatyw dla tradycyjnych papierosów.
Reynolds American jest drugą największą firmą w USA z branży tytoniowej. Ogłosiła, że od lutego przyszłego roku do sprzedaży trafi nowa marka - Revo. Ich innowacyjność ma polegać na tym, że na końcu każdego papierosa będzie znajdował się węglowy czubek, który będzie podgrzewał tytoń po odpaleniu.
Revo mają być nie tylko zdrowsze, bo podczas podgrzewania powstanie mniej substancji smolistych niż podczas spalania, ale także przyjemniejsze w użytkowaniu. Nie pozostawiają bowiem nieprzyjemnego zapachu i popiołu. Co ciekawe, to nie pierwszy produkt tego typu od Reynoldsa. W połowie lat dziewięćdziesiątych firma wprowadziła markę Eclipse. Chociaż posiadała wspomniane wyżej zalety, to nie odniosła sukcesu sprzedażowego.
Jak tłumaczy J. Brice O'Brien, odpowiedzialny za marketing takich marek jak Camel i Pall Mall, technologia podgrzewania tytoniu wyprzedzała swoje czasy i oczekiwania konsumentów o 20 lat.
To, co ma być przewagą Revo nad e-papierosami, to faktyczna zawartość tytoniu. Cena jednej paczki ma być taka sama jak standardowych papierosów premium - średnia dla USA to 6 dolarów.