Nagroda Hermesa dla sieci sklepów Freshmarket
Sieć handlowa Freshmarket, której właścicielem jest Żabka Polska, otrzymała
nagrodę "Hermes" w kategorii Odkrycie Roku.
17.05.2010 10:26
Freshmarkety to sklepy convenience w konwencji deli, zlokalizowane w centrach miast oraz w pobliżu osiedli, umożliwiające wygodne zakupy. Każdy z nowo powstałych sklepów posiada wydzielony sektor zwany Fresh Aleją, w której dostępny jest szeroki wybór świeżych produktów. Freshmarket to także rozległy wybór sałatek i dań gotowych. W sklepie znajduje się wydzielone stoisko Freshcafe, oferujące kupującym między innymi świeżo parzoną kawę oraz przekąski. Klienci mogą w nich korzystać z pakietu usług oferowanych w ramach Freshclub'u: opłacenie rachunków, lotto, zakup doładowań na telefony komórkowe oraz cashback.
- Bardzo dziękujemy kapitule, że doceniła nasz wkład w poszerzanie przestrzeni handlu detalicznego w Polsce. Tak renomowana nagroda utwierdza nas w przekonaniu, że stworzenie nowego formatu sieci sklepów convenience w konwencji deli pod marką Freshmarket było krokiem w dobrym kierunku - napisał Freshmarket w komunikacie.
Pomysł stworzenia sieci sklepów convenience w konwencji deli zrodził się w 2008 roku, w oparciu o analizy ewolucji zwyczajów zakupowych konsumentów w dużych miastach oraz wzrost znaczenia formatu convenience na świecie. Obecnie Spółka posiada 21 sklepów z logo Freshmarket. Do końca 2010 roku Żabka Polska planuje otworzyć w ramach sieci Freshmarket w sumie 65 placówek. Docelowo potencjał sieci Freshmarket oceniany jest na 500 sklepów.
IP
Handel-Net