Nakłady inwestycyjne Multimedia Polska w '11 wyniosą ok. 150 mln zł
02.03. Warszawa (PAP) - Nakłady inwestycyjne Multimedia Polska w 2011 roku, bez akwizycji, będą podobne do poniesionych w 2010 roku, gdy wyniosły około 150 mln zł - poinformował...
02.03.2011 | aktual.: 02.03.2011 14:08
02.03. Warszawa (PAP) - Nakłady inwestycyjne Multimedia Polska w 2011 roku, bez akwizycji, będą podobne do poniesionych w 2010 roku, gdy wyniosły około 150 mln zł - poinformował na konferencji prasowej prezes spółki, Andrzej Rogowski. Dodał, że tegoroczne przejęcia mogą pochłonąć 25-50 mln zł.
W 2010 roku CAPEX Multimedia łącznie z akwizycjami wyniósł 164 mln zł.
"Przyjęliśmy podobną politykę, jeśli chodzi o Capex podstawowy, który wyniósł w ubiegłym roku około 150 mln zł i również podobna pozycja będzie w tym roku, ale jeśli będą akwizycje, to może to wzrastać" - powiedział prezes.
Dodał, że obecnie Multimedia prowadzi mocno zaawansowane rozmowy w sprawie przejęć mniejszych podmiotów.
"Jeśli chodzi o akwizycje to rzeczywiście takie plany są i to są akwizycje rzędu wielkości między 20 a 50 tys. abonentów, to są mocno zaawansowane rozmowy" - powiedział.
"Na te przejęcia można przyjąć kwotę między 25-50 mln zł" - dodał.
Prezes poinformował, że Multimedia nie są zainteresowane potencjalnym kupnem Telefonii Dialog.
Zaznaczył także, że ewentualna konsolidacja z UPC to transakcja przekraczająca kompetencje zarządu i raczej decyzja akcjonariuszy. Rogowski powiedział, że takich rozmów na razie nie ma.
Na koniec 2010 roku Multimedia Polska miały 695,6 tys. abonentów. (PAP)
bas/ epo/ ana/