Nie śpią, bo polują na Słodziaki. Pierwsza maskotka została kupiona minutę po rozpoczęciu sprzedaży

Niektórzy rodzice nie czekali do rana, by zamówić maskotki wypuszczone przez Biedronkę. Sieć spodziewa się, że zainteresowanie nowymi maskotkami może być jeszcze większe niż przed kilkoma miesiącami.

Nie śpią, bo polują na Słodziaki. Pierwsza maskotka została kupiona minutę po rozpoczęciu sprzedaży
Źródło zdjęć: © Biedronka | biedronka
Martyna Kośka

28.08.2019 | aktual.: 29.08.2019 18:00

W zeszłym roku 7 mln maskotek z Gangu Słodziaków trafiło w ręce dzieci. Akcja promocyjna okazała się sukcesem, wiec nic dziwnego, że Biedronka powtarza ja w nowej odsłonie. Stylizowane na zwierzęta leśne maskotki można dostać za zebranie odpowiedniej liczby naklejek, a mniej cierpliwi mogą je po prostu kupić w sklepie Biedronki.

Jak informuje biuro prasowe sieci, pierwsza zabawka została kupiona minutę po tym, jak w ogóle trafiła do sprzedaży.

- Klienci już pierwszego dnia zgłosili się do sklepów Biedronka po pluszaki i książkę, opowiadającą o przygodach Słodziaków. 26 sierpnia, czyli na start akcji, pierwsi klienci stawili się przy kasach w Biedronkach w następujących miejscowościach: godz. 00:01: Stegna, godz. 2:17: Tomaszów Lubelski, godz. 5:43: Braniewo –informuje z dumą sieć.

Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka cieszy się, że książka o Słodziakach stała się nieodzownym elementem akcji.

- To pokazuje, że można łączyć akcje lojalnościowe z ważnymi celami społecznymi, takimi jak promowanie czytelnictwa wśród dzieci czy zachęcanie do spożywania owoców i warzyw – mówi.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Biedronkasłodziakigospodarka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)