Niemiecka firma rusza na podbój Polski. Oferuje budżetowe kuchnie
Niemiecka firma otworzyła pierwszy salon Pino Küchen w Polsce. Nowy sklep znajduje się w warszawskim centrum designu Dometeka w Warszawie. Klienci mogą w nim stworzyć zabudowy kuchenne na wymiar w atrakcyjnych cenach.
Pierwszy salon Pino Küchen, którym zarządza Grupa Nobilia, jeden z czołowych producentów kuchni w Niemczech, działa na polskim rynku od 16 lipca 2025 r.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Biedronka rozpycha się na Słowacji. Czy jest taniej niż w Polsce? Sprawdzamy
Pierwszy salon niemieckiej firmy w Warszawie
Portal branżowy wiadomoscihandlowe.pl donosi, że pierwszy salon marki Pino Küchen został otwarty w centrum designu Dometeka na warszawskim Targówku. To strategiczny krok, mający na celu zaprezentowanie Polakom szerokiego portfolio produktów.
Sklep zajmuje ponad 100 mkw. powierzchni w Dometeka. Klienci mogą tam zapoznać się z różnorodną ofertą kuchni, które charakteryzują się nowoczesnym designem i funkcjonalnością.
Firma oferuje kuchnie modułowe na wymiar dostępne w różnych wariantach stylistycznych, takich jak fronty z wysokim połyskiem czy dekory jednobarwne imitujące drewno. Tym, co wyróżnia niemiecki salon, ma być krótki czas realizacji zamówień - standardowo 2-3 tygodnie, z opcją ekspresowej dostawy za dopłatą.
Oferta jest skierowana do klientów z ograniczonym budżetem, ale też wymagających funkcjonalności. Ceny przykładowych zestawów z katalogu sięgają od 1140 do 6900 euro w zależności od wymiarów, wyposażenia i wybranych urządzeń AGD. Za proste bloki kuchenne (np. 2,10-2,40m) trzeba zapłacić około 1100-1500 euro (ok. 5000-6500zł).
Pino Küchen założone w 1994 r. stale rozwija swoją obecność w Europie. Rocznie produkuje ok. 100 tys. kuchni i eksportuje swoje produkty m.in. do Austrii, Szwajcarii, Włoch czy Francji.
Niemiecka sieciówka chce otworzyć 40 sklepów w Polsce
W Polsce prężnie rozwija się także niemiecka firma - Woolworth, która oferuje produkty codziennego użytku. Wiosną Szymon Dąbrowski, dyrektor zarządzający Woolworth w Polsce, przyznał w rozmowie z portalem dlahandlu.pl, że w tym roku sieć chce uruchomić 40 nowych sklepów w Polsce.
- Na ten cel przeznaczymy około 65 mln zł - podkreślił. Obecnie Woolworth posiada 50 sklepów w Polsce.