Nietypowa impreza na Stadionie Narodowym
500 uczestników i ponad 15 godzin wypełnionych wiedzą z zakresu mobile marketingu. 15 kwietnia rusza Kongres Mobilny.
09.04.2015 | aktual.: 09.04.2015 11:23
Kongres Mobilny *to aż trzy sale, 30 prelekcji, 500 uczestników i ponad 15 godzin wypełnionych wiedzą z zakresu mobile marketingu. Idealne miejsce, aby spotkać się z liderami rynku i zyskać wszechstronną wiedzę o panoramie dostępnych rozwiązań. *
Technologie mobilne stają się elementem strategicznym w budowie przewagi konkurencyjnej w biznesie. Szacuje się, że 46% wszystkich stron internetowych w Polsce przeglądana jest obecnie przez urządzenia mobilne. Liczba posiadaczy tabletów i smartfonów, stale rośnie co oznacza, że rośnie również liczba potencjalnych i realnych klientów w tym kanale.
Kongres Mobilnyto okazja do pogłębienia swojej wiedzy w zakresie jednej z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Za kilka lat nie będzie w końcu komputerów stacjonarnych, pojawi się za to generacja, która używa wyłącznie urządzeń przenośnych.
W czasie Kongresu uczestnicy dowiedzą się, jak przemodelować myślenie o komunikacji skierowanej do mobilnego konsumenta a także jak rozwijać biznes i nowe produkty w oparciu o technologie mobilne. Dowiedzą się, czy skuteczna komunikacja marketingowa w mobile to tylko kwestia narzędzi, czy zmiana paradygmatu oraz czy warto reklamować się w kanałach mobilnych i jak zrobić to najlepiej. Organizatorzy zadbali o prelegentów, którzy reprezentują różne punkty widzenia i różne punkty styku z mobilną rzeczywistością.
Organizatorzy ujawnili już nazwiska 20 prelegentów a wśród nich takie osobistości jak Tomasz Woźniak *(założyciel Future Mind), *Marcin Zaremba (założyciel Senfino), Tomasz Kolinko (założyciel AppCodes - jednego z pierwszych serwisów do App Store Optimization), Monika Mikowska (założyciel mobee dick) czy Piotr Koźniewski *(3R Studio, polski lider narzędzi Augmented Reality – doceniony przez QUALCOMM). Ponadto *Dariusz Mazurkiewicz odpowiedzialny za rozwój BLIK - Polskiego Standardu Płatności, Arkadiusz Hodlik (Sony Mobile), Patryk Bukowiecki (Head of Mobile w Allegro)
, Rafał Staszkiewicz (adQouta Poland), Arek Ubran (We Like Caps!), blogerzy mobilni Katarzyna Dworzyńska (Dworzyńska.com), Łukasz Kłosowski (GoMobi.pl) i kilkanaście innych równie głośnych nazwisk. Pełna agenda dostępna jest tutaj.
Ogranizatorem Kongresu Mobilnego jest Fundacja Polak 2.0, organizator Targów eHandlu oraz Targów Mobilnych, które zgromadziły ponad 3500 zwiedzających, 80 Wystawców oraz ponad 60 Prelegentów podczas warsztatów edukacyjnych. W gronie wystawców znalazły się m.in. takie firmy jak: Allegro, Microsoft, Sony, Orange oraz polskie marki z międzynarodowymi sukcesami m.in. Duckie Duck, Dice+, Listonic czy Yanosik.
Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, otworzyć się na nowe kanały sprzedaży, poznać możliwości marketingu mobilnego to nie może Cię zabraknąć 15 kwietnia na Stadionie Narodowym w Warszawie!
Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie organizatora.