Nowa marka firmy Hasbro na polskim rynku

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rodziców firma Hasbro wprowadza na polski rynek kultową serię zabawek-wyrzutni NERF.

13.05.2009 | aktual.: 18.05.2009 14:49

Pojawienie się marki NERF na polskim rynku oficjalnie zaanonsowano 9 maja br., podczas imprezy dla mediów i gwiazd z dziećmi, zorganizowanej w Rodzinnym Centrum Rozrywki Hulakula w Warszawie. Na tle oryginalnej, futurystycznej scenografii placu zabaw zaprezentowano najnowsze zabawki firmy Hasbro. Stały się one elementem cyklu rodzinnych konkurencji, sprawdzających celność i wiedzę rodziców na temat zainteresowań swoich dzieci.

Na imprezie w towarzystwie rodzin pojawili się m. in. Anna Popek, Jacek Borkowski, Marek Kościkiewicz, Aleksandra Nieśpielak, Anna Ibisz, Ewa Gawryluk oraz Liroy. Dwupokoleniowe zmagania uczestników zabawy zostały nagrodzone wyrzutniami NERF, ufundowanymi przez firmę Hasbro oraz pamiątkowymi, imiennymi dyplomami.

Wyrzutnie NERF sprzedawane są w zestawach przeznaczonych dla chłopców od 8 lat. W skład zestawów, oprócz kolorowych zabawek, wchodzą kamizelki, okulary ochronne oraz miękkie strzałki z różnego rodzaju zakończeniami (przyssawki, rzepy). Wyrzutniami NERF, dostępnymi już w polskich sklepach, można bawić się zarówno na świeżym powietrzu, jak i w przestrzeniach zamkniętych. Sugerowane ceny detaliczne zestawów NERF, w zależności od wielkości i zawartości zestawu wynoszą od 49,99 zł do 129,99 zł.
Autor: JS

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)