Oglądalność TVN w sierpniu 2013 roku spadła rdr do 10,5 proc. z 11,3 proc.
04.09. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w sierpniu 2013 roku do 10,5 proc. z 11,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...
04.09.2013 | aktual.: 04.09.2013 12:23
04.09. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w sierpniu 2013 roku do 10,5 proc. z 11,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w sierpniu 2013 r. spadł do 12 proc. z 12,7 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 12,5 proc. z 15,4 proc., a TVP2 do 7,7 proc. z 11,9 proc.
W sierpniu 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,4 proc. z 11,9 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 13,2 proc. z 14,1 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 9,1 proc. z 12,4 proc., a udział TVP2 spadł do 6,8 proc. z 10,5 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w sierpniu 2013 roku był Polsat z udziałem 12,4 proc., wobec 12,8 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był TVN, którego udział spadł do 12,1 proc. z 13,5 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 7,9 proc. wobec 12,2 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 6 proc. wobec 9,6 proc. przed rokiem. (PAP)
gsu/ kuc/ jtt/