ORLEN Paczka ma już 4000 automatów! I dalej rośnie

Usługa ORLEN Paczka rośnie błyskawicznie. Od debiutu w 2021 roku aż dwudziestokrotnie zwiększyła liczbę automatów paczkowych! Obecnie ma ich 4000 i ponad 6000 punktów odbioru. Potencjał nowoczesnej sieci dostaw może stać się ważną częścią Twojego biznesu. Dodaj ORLEN Paczkę do swojego sklepu, aby dotrzeć do nowych grup klientów!

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Spektakularny sukces ORLEN Paczki

Dostawy do automatów paczkowych są najchętniej wybieraną formą dostarczania zamówień. Najlepszym dowodem potencjału tej formy dostaw jest historia sukcesu ORLEN Paczki. W ciągu dwóch lat od debiutu usługa zwiększyła dwudziestokrotnie liczbę automatów paczkowych – z 200 do 4000.

Jednak liczby to nie wszystko. Wzrost znaczenia sieci ORLEN Paczki był możliwy dzięki konsekwentnemu rozwijaniu logistyki, m.in. dostawy i odbiory przesyłek kilka razy dziennie zapewniają płynność dostaw i utrzymanie terminowości na najwyższym poziomie. Ponadto w wielu miejscach ORLEN Paczka dostarcza przesyłki do automatów również w soboty. Rozbudowa sieci centrów logistycznych i tras kurierskich pozwala też na coraz późniejsze godziny cut-off.

Handel online to nie wybór, lecz konieczność

Autorzy raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie" piszą wprost: jeśli nie ma Cię online, to nie istniejesz. Bez sukcesu na rynku elektronicznym trudno mówić o sukcesie w handlu. E-commerce rozwija się błyskawicznie. Już 100% klientów przyznaje, że przynajmniej raz zrobiło zakupy w e-sklepie lub na platformie marketplace. 85% badanych zamawiało produkty w internecie w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Imponująca jest też liczba osób regularnie korzystających z e-commerce: 28% klientów kupuje online częściej niż 5 razy w miesiącu.

Dynamiczny rozwój e-commerce to szansa, lecz także wyzwanie – konieczność przystosowywania się do szybkich zmian. Jeżeli chcesz sprzedawać więcej, musisz podążać za trendami i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Brak ORLEN Paczki, to brak części biznesu

Sprzedawcy w e-commerce muszą dywersyfikować dostawy, bo tego oczekują od nich kupujący. Im więcej możliwości wyboru metod dostawy, tym większa szansa, że klient nie porzuci koszyka i nie przeniesie się do konkurencji. Dlatego warto wybrać ORLEN Paczkę. To atrakcyjna cenowo usługa wysokiej jakości, która podoba się kupującym.

Jak nie tracić klientów w piku sprzedażowym

Jedną z najbardziej irytujących praktyk są pozorne promocje. Na Black Friday czy Cyber Monday wielu sprzedawców zapowiada obniżki do -50%, -60% czy nawet -70%. Po wejściu do sklepu często okazuje się, że wysokie rabaty dotyczą tanich drobiazgów, a ceny poszukiwanych produktów są obniżone o 10%. Po takiej promocji możesz być pewny, że klient równie szybko opuści Twój sklep, jak do niego wszedł. W ten sposób nie zwiększysz sprzedaży, za to możesz stracić reputację.

Przy założeniu, że średnia wartość koszyka 200 zł i udzielonym rabacie 10%, musisz obniżyć wartość zamówienia o 20 zł. Dla Ciebie to dużo, dla klienta niewiele. Na szczęście za mniejszą kwotę możesz dać kupującym to, czego naprawdę oczekują.

Klienci e-commerce oczekują bezpłatnych dostaw

Tanie dostawy są dobre, darmowe jeszcze lepsze! Zamiast pozornych obniżek cen produktów, daj klientom to, czego oczekują – bezpłatne dostawy z ORLEN Paczką. Poniesiesz mniejsze koszty, a uzyskasz znacznie lepsze efekty. To atrakcyjna cenowo usługa na prostych i przejrzystych zasadach. Wybierając ORLEN Paczkę, ułatwisz sobie zarządzanie kosztami dostaw.

ORLEN Paczka motywuje i zwiększa sprzedaż Sprzedawcy i kupujący szybko dostrzegli i docenili zalety ORLEN Paczki. Wystarczyły zaledwie 2 lata, aby stała się ważnym graczem na rynku dostaw w e-commerce. Z raportu "E-commerce w Polsce 2023" wynika, że co czwartego konsumenta ORLEN Paczka motywuje do zakupów online. Dowiedz się, jak ORLEN Paczka wpływa na zwiększenie sprzedaży.

4000 automatów paczkowych w sieci ORLEN Paczki

Obecnie ORLEN Paczka oferuje dostęp do ponad 10000 punktów, w tym jest 4000 automatów paczkowych oraz ponad 6000 punktów odbioru. Aktualnie dostępne lokalizacje znajdują się na stronie orlenpaczka.plCzęść automatów i punktów ORLEN Paczki znajduje się w lokalizacjach, w których nie działają inni operatorzy. Dzięki temu zyskujesz szansę dotarcia do nowych grup klientów.

Niska cena dostawy zapobiega porzucaniu koszyków

W przypadku kosztów dostawy lojalność klientów kończy się tam, gdzie zaczyna wrażliwość cenowa. Różnica 2 zł w cenie przesyłki wpływa na preferencje zakupowe ponad 50% kupujących. Gdy można zaoszczędzić 3 zł, aż 70% ankietowanych bez wahania zmienia metodę dostawy i sklep. ORLEN Paczka ma korzystnie skalkulowane ceny, które nie zaskakują negatywnie klienta. Korzystając z usługi taniej dostawy do automatów paczkowych, ograniczasz zjawisko porzucania koszyków na ostatnim etapie składania zamówienia.

Wyróżniający się standard obsługi

Użytkownicy cenią ORLEN Paczkę za szybkość dostaw i wysoki standard obsługi. 98% przesyłek dociera do wybranych przez odbiorców automatów paczkowych już następnego dnia. Ponad 91% klientów daje ORLEN Paczce maksymalne oceny w badaniu jakości usługi. To efekt proklienckiego nastawienia dostawcy, dla którego priorytetem są oczekiwania użytkowników.

Dzięki gęstej sieć i bliskości automatów paczkowych ORLEN Paczki nadawanie i odbieranie przesyłek jest łatwe i komfortowe. Klienci chętnie korzystają z funkcji śledzenia paczek w aplikacji ORLEN Paczka. Mając ją w telefonie, bezdotykowo odbierasz przesyłki z automatu paczkowego ORLEN Paczka. Pamiętaj, że możesz skorzystać z bezpłatnego wydłużenia czasu odbioru paczki o 1 dodatkowy dzień.

© materiały partnera
Źródło artykułu:WP Finanse
orlenpaczkapaczkomaty

Wybrane dla Ciebie